Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fijn te lezen dat hij is opgeknapt! Zo zie je maar hoe sterk de beestjes kunnen zijn. Leuk hoor, ben heel blij voor je en hoop dat het zo op deze weg door mag gaan :)

Gwentje, wat vervelend van je konijn met de middenoorontsteking! Het valt me op omdat ik er een konijntje aan verloren ben. Bij hem was het dusdanig erg geworden dat er een poliep was ontstaan. Gelukkig is het bij jullie dus op tijd verholpen. Vraagje: hoe zijn jullie erachter gekomen dat hij middenoorontsteking had? Bij Binkie heb ik dat niet op tijd kunnen merken, ook in zijn oor zelf was zelfs op het einde toen de ontsteking vergevorderd was met het blote oog niets te zien.

Geplaatst:

Morgen mag Joekel naar huis!!

Ik ben helemaal blij, het voelt alsof hij heel lang weg is geweest.

Ben vandaag weer even langs geweest, hij zag er hetzelfde uit als gisteren dus gelukkig niet slechter.

het ging wel minder goed met dwangvoeren, meneer heeft liever gewoon hooi en groenten dus ze hadden hem vandaag iets minder van dat voer gegeven omdat hij een beetje zenuwachtig ging reageren als 1 van hun aan kwam. Voor hem betekend dat natuurlijk af dwangvoeren of spuitjes/medicijnen.

Gelukkig reageerde hij op mij gewoon en heeft hij weer een lekkere knuffelsessie gehad

Helaas moet ik morgen van 8 tot 8 werken en kan ik hem niet zelf ophalen, gelukkig willen mijn ouders dit doen.

We hebben op de extra slaapkamer/computerkamer een soort hok gemaakt van ongeveer 1,5 x 2 meter.

Hier hebben we eerst zeil gelegd (voor evt plasjes) en daaroverheen karton (anders glijd hij snel weg) en daarover handdoeken.

Ik heb 2 bakjes water op verschillende hoogtes gehangen (hangen vast) omdat hij nog niet uit een flesje wil/kan drinken, verder voer en hooi.

Mijn ouders zetten hem daar dan in en een paar uurtjes later komt mijn man thuis.

Zaterdag willen we Babs erbij gaan zetten dan hebben we tot en met dinsdag om aan te kijken of het gaat om ze samen te laten.

De verwarming heeft daar nooit aan gestaan en nu staat het raam open om het nog iets koeler te krijgen voor als Babs naar binnen moet.

Joekel en Babs blijven dan de rest van de winter binnen wonen, heb ze liever bij elkaar zitten,is ook makkelijker nu met medicijnen geven. 4 dagen per week is er iemand thuis en savonds zijn we eigenlijk altijd thuis dus dan kan Babs lekker door de hele kamer rennen.

Iemand nog iedeeen of tips wat we verder nog nodig hebben of moeten doen/regelen ?

Zo ziet het er uit, is goed toch?

IMG_5223.jpg

Geplaatst:

Ik ben ook helemaal blij :)

En iedereen bedankt voor het meeleven met mijn Joekeltje, doet me echt goed, jullie snappen tenminste dat je

om je konijn geeft en dat je verdrietig bent als je diertje wat heeft.

Sorry dat ik niet op andere berichten op het forum reageer maar ben zo met Joekel bezig dat ik het moeilijk vind om verder te lezen:$

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .