Ga naar inhoud

Snot??


Josefien

Aanbevolen berichten

Dag lieve BB's!

Ik heb sinds vorige week zaterdag twee konijntjes Zoë en Pluis :love:

Zoë is een beetje het "zorgenkindje" ze komt uit de opvang en zit onder de klitten en ze is te mager. Nu zie ik de afgelopen dagen dat haar neusje ook vies is. Ik heb foto's gemaakt:

IMG_1755.JPG

IMG_1759.JPG

Is dit snot??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de zekerheid een antibiotica kuurtje mee gekregen. De dierenarts maakte zich geen grote zorgen en vond ze er allebei verder goed uitzien. Alleen het vieze neusje inderdaad. Hoop dat dat is opgelost na het kuurtje.

Ik had het hier ook, maar 1 kuurtje van een week bleek niet genoeg. Houd het goed in de gaten of er geen klachten bijkomen want als het snot is zul je langer ab moeten geven dan de normale ab-tijd van een week. Merk je dat de ab niet aanslaat is het misschien toch een optie om te overwegen om een kweekje te laten maken want dan kunnen ze de juiste ab bepalen die wel zal aanslaan.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het hier ook, maar 1 kuurtje van een week bleek niet genoeg. Houd het goed in de gaten of er geen klachten bijkomen want als het snot is zul je langer ab moeten geven dan de normale ab-tijd van een week. Merk je dat de ab niet aanslaat is het misschien toch een optie om te overwegen om een kweekje te laten maken want dan kunnen ze de juiste ab bepalen die wel zal aanslaan.

Succes!!

Bedankt voor de info en het advies! Ik heb nu 2 ml ab gehad die ik in 1 liter water moest oplossen. Ze drinken er nu ook allebei van, maar de DA zei dat dat geen kwaad kon. Ik hou het sowieso goed in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ab via drinkwater? Dan weet je toch niet of ze voldoende binnenkrijgen?

Ik vroeg me al af wat je er van zou vinden. Ik maak het op (ben vandaag op de helft) en dan kijken hoe het is, als er niks veranderd is ga ik maar terug.. Ik had mijn dierenarts-tripjes niet zo zo snel verwacht..

aangepast door Josefien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .