Nicky_the Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Dat heeft daar vrij weinig mee te maken. Bij hazen en wilde konijnen zie je ook meer uitpuilende ogen. Mijn konijn Noor heeft ook wat meer uitpuilende ogen dan haar broertje Moos. Noor is wat smaller van bouw, maar beide zijn een rasloos konijn. Heeft niets te maken met doorfokken.Ok, weer wat wijzer Bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 gelukkig gaat het goed maar welk pootje was het nou??ik vind muffin nog steeds heel leuk :yes: heeft hij minder plukjes als eerst of lijkt dat maar zo?oja ik geloof dat alle konijn wel zo'n ogen hebben, maar dat het nu opvalt door hoe de foto is gemaakt..Ehm... dat pootje is eraf, dus dat zie je niet meer. Muffin, zou je misschien nog een foto willen maken van de andere kant? Ben net als de rest ook wel benieuwd hoe het eruit ziet aan de andere kant. Wel super dat het weer zo goed gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 haha, ja dat snap ik..ik bedoelde welk pootje eraf was. voorpoot of achterpoot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 haha, ja dat snap ik..ik bedoelde welk pootje eraf was. voorpoot of achterpootOw oke Was een voorpootje, rechtsvoor als ik het goed heb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Wat fijn dat het weer goed gaat!Puilen zijn ogen altijd zo erg uit of lijkt het maar zo?dat is altijd wel zo, maar het lijkt nu ook wel heel erg door de positie van de camera..Ow oke Was een voorpootje, rechtsvoor als ik het goed heb. ja klopt!hier nog even een foto van zijn pootje.. wat julllie dus wouden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Ziet er keurig uit en zo te lezen heeft ze er weinig hinder van. Dat is dan toch wel weer fijn om te lezen. En wat is het toch een snoezig konijntje om te zien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 9 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2012 haha dankje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 9 januari 2012 Delen Geplaatst: 9 januari 2012 Ziet er netjes uit! Hou het voor de zekerheid nog wel even in de gaten. Als het rood wordt, dikker en/of warmer, moet je wel even naar de da.Fijn dat hij nog alles kan op 3 poten.Het oog ziet er ook goed uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten