Muffin Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 hij is al weer helemaal rustig en nieuwschierig!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vloems Geplaatst: 21 december 2011 Delen Geplaatst: 21 december 2011 Pff gelukkig, schrok me rot van die fotos.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 21 december 2011 Delen Geplaatst: 21 december 2011 gelukkig is het zijn voorpootje of zijn achterpoot? kan me voorstellen dat een voorpoot minder, minder erg is dan een achterpoot minder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 22 december 2011 Delen Geplaatst: 22 december 2011 Trillen van de stress? Ze trillen als ze pijn hebben. En die kachel aan... dat is niet goed voor een konijn. Maar hier had je geen zin meer in, dus beschouw jij deze post dan maar als niet gepost. Hopelijk leer je ervan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 22 december 2011 Delen Geplaatst: 22 december 2011 Trillen van de stress? Ze trillen als ze pijn hebben. En die kachel aan... dat is niet goed voor een konijn. Maar hier had je geen zin meer in, dus beschouw jij deze post dan maar als niet gepost. Hopelijk leer je ervan!En leren je ouders er wat van.. die zijn ook verantwoordelijk natuurlijk!Beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pluis04 Geplaatst: 22 december 2011 Delen Geplaatst: 22 december 2011 heel veel beterschap.is inderdaad raar als je denkt dat het een ram is en dan blijkt het een voedster te zijn., Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 29 december 2011 Delen Geplaatst: 29 december 2011 Ik ben het met alle berichten eigenlijk eens en hoop dat dit geen 2e keer gebeurd.Verder wil ik Muffin heel veel beterschap toe wensen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 29 december 2011 Delen Geplaatst: 29 december 2011 @muffin: hopelijk plaats je alsnog een update. Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe het met je nijntje gaat en of het mooi heelt en zo. Tipje: als je een post doet via de uitgebreide editor gaat het waarschijnlijk wel goed met plaatsen. Succes en nogmaals beterschap voor Muffin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 31 december 2011 Delen Geplaatst: 31 december 2011 (aangepast) hoe is het nu met muffin?? 31 december 2011 aangepast door NaOomkuuHh leeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ChloƫC Geplaatst: 2 januari 2012 Delen Geplaatst: 2 januari 2012 Ik ben ook heel benieuwd! Lees dit nu pas seg, dat was best ernstig!Goed dat het allemaal weer in orde lijkt te komen... Besef maar dat jij & Muffin erg veel geluk hebben gehad als het weer zo snel goed komt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hoii Geplaatst: 2 januari 2012 Delen Geplaatst: 2 januari 2012 Ik lees dit nu ook pas maar dit is echt verschrikkelijk!Dat je van je ouders niet mocht vind ik super zielig voor jou maar vooral voor MuffinIk vind het goed dat je er alles aan gedaan hebtEn ik ben ook blij dat het weer goed gaat met MuffinKun je misschien een foto plaatsen van hoe het nu met hem is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polomeisje Geplaatst: 3 januari 2012 Delen Geplaatst: 3 januari 2012 Hoe heb ik dit topic nou kunnen missen? Wat heftig! Ik denk dat je de reacties vantevoren wel had kunnen bedenken.Wel prettig dat het ondanks de omstandigheden toch goed is gekomen.Heb je trouwens ook een idee wat er gebeurd kan zijn? Is ze in het gaas blijven hangen en heeft ze geprobeerd zich los te trekken ofzo?Ik ben ook benieuwd naar een "na-foto". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2012 foto;s '<33 :gaat super goed met d'r! Ze springt en rent alweer en doet al weer 100 binkies als ze buiten speelt haha!X. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hoii Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Wat is het een schatje:love:!Ik ben blij dat het nu weer helemaal goed gaat met Muffin! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Wat fijn dat het weer goed gaat!Puilen zijn ogen altijd zo erg uit of lijkt het maar zo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 gelukkig gaat het goed maar welk pootje was het nou??ik vind muffin nog steeds heel leuk :yes: heeft hij minder plukjes als eerst of lijkt dat maar zo?oja ik geloof dat alle konijn wel zo'n ogen hebben, maar dat het nu opvalt door hoe de foto is gemaakt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Ik had graag een foto gezien van haar helemaal dus met drie pootjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 gelukkig gaat het goed maar welk pootje was het nou??ik vind muffin nog steeds heel leuk :yes: heeft hij minder plukjes als eerst of lijkt dat maar zo?oja ik geloof dat alle konijn wel zo'n ogen hebben, maar dat het nu opvalt door hoe de foto is gemaakt..Ik heb net de foto's van mijn konijnen erbij gepakt, maar ik zie helemaal geen uitpuilende ogen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Ik had graag een foto gezien van haar helemaal dus met drie pootjesme2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Mijn voedster heeft het ookHet is net als bij een hamsterMijn ram heeft een dikker hoofd zeg maarDan liggen de ogen dieper Mijn voedster een smaller hoofdje en dan lijken de oogjes meer naar buiten te staanMaar weer ontopicIk heb net de foto's van mijn konijnen erbij gepakt, maar ik zie helemaal geen uitpuilende ogen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Mijn voedster heeft het ookHet is net als bij een hamsterMijn ram heeft een dikker hoofd zeg maarDan liggen de ogen dieper Mijn voedster een smaller hoofdje en dan lijken de oogjes meer naar buiten te staanMaar weer ontopicZijn de hoofdjes door het fokken dan te smal geworden, waardoor er onvoldoende ruimte voor de ogen is? Of zie ik dat verkeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny_Nijntje Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Hee bah, wat verschrikkelijk :( Maar wel goed dat het weer beter gaat, en ook ik zou graag een foto zien van haar op drie pootjes? Het is me wel een schatje hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Nee ik denk het niet Is gewoon de normale Bouw volgens mijZijn de hoofdjes door het fokken dan te smal geworden, waardoor er onvoldoende ruimte voor de ogen is? Of zie ik dat verkeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Fijn dat het weer beter gaat met Muffin. Wat een mooi konijntje zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 januari 2012 Delen Geplaatst: 6 januari 2012 Zijn de hoofdjes door het fokken dan te smal geworden, waardoor er onvoldoende ruimte voor de ogen is? Of zie ik dat verkeerd? Dat heeft daar vrij weinig mee te maken. Bij hazen en wilde konijnen zie je ook meer uitpuilende ogen. Mijn konijn Noor heeft ook wat meer uitpuilende ogen dan haar broertje Moos. Noor is wat smaller van bouw, maar beide zijn een rasloos konijn. Heeft niets te maken met doorfokken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten