Jorieke Geplaatst: 18 december 2011 Delen Geplaatst: 18 december 2011 Zelf was ik gelijk naar een dierenarts gegaan, maar jah... als je met ouders te maken hebt die niet willen, dan houdt het op.Jij hebt je best gedaan en ik hoop met heel mijn hart dat het uiteindelijk meevalt met de wond. Sterkte! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Hoe gaat het nu met Muffin? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Ja hoe was het bij de dierenarts ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 We mogen hem tussen 1800 en 1900 ophalen! Zijn pootje gaat eraf omdat er geen bloed meer naar toe kon. foto's van zijn pootje ga ik nu even uploaden X Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_RJ Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Wat zei de dierenarts er verder over? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Ohh, arme Muffin! Hoe gaat het met jou? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 Hij liep al wel HEEL goed! Het komt vast wel goed! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 19 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2011 ps. sorry voor slechte foto's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vloems Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Oh mij god, is dat bot en spier wat ik zie?! Ik hoop dat ik het verkeerd zie :o Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Ah, wat zal Muffin een pijn hebben gehad... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 :$:$:$:$:$Als je ouders dit zo gezien hebben en dan nog een dag wachtenHet is eigenlijk dierenmishandelingSorry Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Ik lees nu pas het verhaal ...... en na het zien van de fotos kan ik echt niet begrijpen dat je ouders daarmee gewacht hebben?????????? Als dat 1 van mijn nijnen was geweest , had je een stofwolk achter mij gezien, zo snel was ik naar een da gerend......Dit heeft muffin echt wel pijn gedaan en dan nog eens een dag langer dan noodzakelijk. Je ouders weten dat als een kind van ze een huisdier heeft, zij de verantwoording moeten dragen als het dier ziek is of iets mankeert. Als je ouders niet willen gaan, sta jij machteloos , begrijp ik ook wel maar dit was onnodig laten lijden van muffin. Wanneer nemen mensen eindelijk de verantwoording als dat noodzakelijk is, ook wanneer het weekend is........:neutral:Ik hoop dat alles goed komt met muffin........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
floris en stijn Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 ik sluit me helemaal aan bij de mede BB-ers. Dit is belachelijk om hiermee een dag te wachten!! Ik wordt er ook echt boos van. Je kiest ervoor om voor een diertje te zorgen, dan moet je ook de volle verantwoordelijkheid nemen en niet de halve. Ik hoop dat jij hiervan geleerd hebt en zelf nooit later zou wachten als je de keuze hebt. En anders vragen of je zelf voor de kosten mag opdraaien. Dan hoef je alleen maar vervoer te regelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Catelootje! Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 *****! Daar wacht je toch niet mee als ouder? Moest het jou zijn overkomen dan zouden ze (neem ik toch aan) meteen in de auto naar het ziekenhuis zitten... ik snap echt niet dat er zulke ouders bestaan... Beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluf en Tinus Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Arme Muffin... Hopelijk is ze snel gewend aan het leven op drie pootjes :( Van mij mogen je ouders een uitbrander krijgen van jou en van de dierenarts, want Muffin heeft echt onnodig pijn geleden en had met zo'n grote wond echt direct behandeld moeten worden. Verwen je beestje maar lekker als ze weer thuis is. Dat heeft ze wel verdiend na deze nare toestand! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Mijn hemel, dat ziet eruit als een open botbreuk! Wat heeft dat beestje ondergaan en hoeveel leed hebben jullie hem daarna nog aangedaan? Dit is voor mij echt een absoluut dieptepunt hier van wat ik ooit heb gezien op BB. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Arme Muffin... Hopelijk is ze snel gewend aan het leven op drie pootjes :( Van mij mogen je ouders een uitbrander krijgen van jou en van de dierenarts, want Muffin heeft echt onnodig pijn geleden en had met zo'n grote wond echt direct behandeld moeten worden. Verwen je beestje maar lekker als ze weer thuis is. Dat heeft ze wel verdiend na deze nare toestand!Ik sluit me hier maar bij aan.... anders weet ik het ook niet netjes meer te verwoorden. Als ik wist dat het zo erg was had ik gisteren wel wat harder gereageerd, maar dat het hele bot bloot lag dat wist ik niet. Jeetje zeg... ik word er stil van..... arme Muffin.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 oh my.... is het ook bij je ouders opgekomen dat als muffin gister door een DA was gezien zijn pootje misschien nog te redden was? en wat moet dat beestje een pijn hebben gehad... onbegrijpelijk..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pucks Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Ik snap er ook weinig van dat mensen een diertje zo kunnen laten lijden.. Dit heeft Muffin niet verdiend.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeannine Geplaatst: 19 december 2011 Delen Geplaatst: 19 december 2011 Hoe is het nu met Muffin? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 20 december 2011 Delen Geplaatst: 20 december 2011 Ah, wat verschrikkelijk om te zien... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 weetje, ik heb geen zin om hier meer op te reageren. Sorry het is gebeurt! en om mij nou zo lullig gevoel aan te praten vind ik ook niet leuk hoor! en jullie moeten al helemaal niet mijn ouders de schult geven.voor de gene die het interreseren en er een berichtje achter aan te gooien zonder, ik snap het niet...., hier even een kort verslagje:Het gaat super! We hebben gisteren een nieuwe binnen hok gekocht omdat hij niet veel mag bewegen en binnen moet blijven! Ook geef ik hem 2x per dag antibiotica en dat gaat makkelijker dan gedacht! Hij eet zijn bakje helemaal leeg! Maar water moet ik met een spuitje geven, daar drinkt zij dan wel uit.. Maar uit een waterbakje niet en ook niet uit zo'n flesje.Hij staat nu in de garage bij de kachel, die bijna altijd aan staat.. dat heeft de veearts geadviseerd. In het begin trilde hij nog van de stres maar nu is hij al veel activer en trilt ook niet meer. Er staat ook een huisje in de kooi en daar springt hij zelf al op en af.. Dus dat is wel een goed teken! Ik hou hem even de hele winter binnen want eigenlijk moest hij min. 2 weken binnen blijven.. maar omdat het zo koud buiten word, word de overstap van hem dan weer heel groot en ik heb gelezen dat ze daar ziek van kunnen worden. Dus in de lent als het weer een lekkere temp. is gaat hij naar buiten... maar eerst nieuw gaas om het HELE hok heen!X. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muffin Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 ik zeg heel vaak hij, maar we zijn er nu ook achter gekomen dat het een zij is dus dat is even wennen haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 21 december 2011 Delen Geplaatst: 21 december 2011 Ben blij dat het al ietsje beter gaat met muffin :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jrjsieben Geplaatst: 21 december 2011 Delen Geplaatst: 21 december 2011 Hopelijk knapt muffin weer helemaal op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten