Jeannine Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 Gisteravond toen ik de nijnen ging voeren zag ik dat Elmer nogal nat was aan de achterkant. Eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteed. Het was buiten nat en hij had vrolijk in zijn ren rond gehobbeld. Vandaag hebben de kids en manlief voor het beestenspul gezorgd. Toen ik vanavond na mijn werk de dagelijkse dierenronde deed, zag ik hetzelfde weer. Ik heb hem toen maar eens mee naar binnen genomen en eens uitgebreid bekeken. Zijn achterkant, de achterkant van de achterpoten en de, zeg maar , knieholtes waren vochtig en wat kliederig (geen diaree, eerder wat zanderig). Elmer heeft even met zijn achterste in een laagje water gezeten en ik heb hem even gewassen. Met die natte achterkant kon hij natuurlijk niet naar buiten dus heeft hij in de bijkeuken in en reismand staan drogen. Inmiddels zit hij weer in zijn hok, maar de ren heb ik even afgesloten zodat de nattigheid niet van buiten kan komen. Morgenochtend maar eens even kijken. Wat kan het zijn? Iets met de blaas? Blaasontsteking?Hij is levendig en knuffelig als altijd. Keutelt prima, eet goed. Verder dus niets bijzonders aan de hand.
JOEPENKOOS Geplaatst: 14 december 2011 Geplaatst: 14 december 2011 Het is wel regenachtig weer de laatste paar dagen en aangezien ze buiten zitten.Ik zal gewoon even kijken of die het vandaag en morgen ook nog heeft.Zoja dan zou ik toch maar even met hem naar de DA gaan.
Jeannine Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Geplaatst: 14 december 2011 Hij heeft de afgelopen nacht en vandaag verplicht in het nachthok doorgebracht (gelukkig is dat ruim genoeg)Na een grondige inspectie vanavond, denk ik ook dat er niet veel bijzonders aan de hand is. Hij was mooi droog van achter.Gelukkig maar!
Aanbevolen berichten