Daniellespring Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Dit bericht plaatste ik ook inhttp://www.bunnybunch.nl/community/showthread.php?55233-herstel-na-narcose-voor-geslepen-kiezenmaar volgens mij wordt het daar niet gelezen..:Hallo iedereen, hoop dat iemand mij nog verder kan helpen...Mijn konijntjes zijn zaterdag een week geleden geholpen aan kiezen op de onderkaken. Gelijk daarna waren ze vrij levendig maar aten nog niet op hun oude niveau. Ik heb gelijk biks SS in water neergezet, hier aten ze wel van. Ook werden er wel wat harde biks gegeten maar zeker een stuk minder. Na wat tips om wilgentakken en bladeren te gaan proberen heb ik ook dit neergelegd in hun hok. Treurwilg en knotwilg, dit was in het begin super! Inmiddels is het alweer wat minder interessant.Op het moment is het zo dat ze alleen de brokjes opeten die geweekt zijn in water, ze eten ook goed hooi, maar de harde brokjes SS laten ze voor de helft liggen. Ze zijn verder levendig, eten de blaadjes van de wilg op en knagen volgens mij ook wel op de wilgentakken. Kan het zijn dat ze alleen nog maar de brokjes in water willen omdat dit makkelijker eet, dus gemakzucht/luiheid. Of kan het zijn dat ze nu na een dikke week nog steeds last kunnen hebben van wondjes in de mond? Of dat de haken niet goed geslepen zijn en dat ze nog steeds last hebben.
JOEPENKOOS Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Als je zekerheid wilt moet je even terug naar de DA en even nalaten kijken.En tja als ik moest kiezen tussen harde brokje of lekkere sappige geweekt in water.Zou ik ook voor de sappige gaan.Dus misschien als ze toch wel de harde eten alleen niet zoveel..gewoon de harde blijven geven.Want aangezien ze ook gewoon hooit blijven eten..kan het ook keiskeurigheid zijn.
Aanbevolen berichten