Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal,,

ik heb een vraagje ik weet niet of er een antwoord op is maar toch stel ik hem.

Mijn teddy komt uit een asiel en daar wisten ze niet hoe oud hij was. Toch wil ik graag weten hoe oud hij is, dus is mijn vraag of dat je ergens naar moet kijken of zijn er een soort kenmerken waardoor je ongeveer weet hoe oud hij is het hoeft niet de precieze leeftijd te zijn maar ongeveer

ik hoop dat jullie iets weten

Geplaatst:

Volgens mij is dat niet te zien.

Bengel en Yara komen ook beiden uit de opvang. Daar was onbekend hoe oud ze waren en een schatting is zelfs niet mogelijk.

Ik vind het persoonlijk erg vervelend dat ik geen idee heb hoe oud ze zijn. Misschien 3 maar misschien ook wel 6 of nog ouder..

Het zou fijn zijn om wel te kunnen weten hoe oud ze zijn want dan kan je sommige gezondsheidskwaaltjes misschien wel verklaren

door ouderdom.

Ik lees met je mee, maar vrees dat het echt onmogelijk is om te achterhalen..

Geplaatst:

Het is, voor zover ik weet, inderdaad niet te bepalen. Als ze erg jong zijn nog wel, maar hoe ouder ze worden. Volgens mij is het dan wel weer mogelijk om te zien wanneer ze 'oud zijn', maar dat zal ook wel weer per konijn verschillen.

Met tatoeages in de oren wil het natuurlijk weer wel.

Geplaatst:

ik geloof ook dat het niet te zien is bij konijnen.

ik heb er zelf ook 4 waarvan ik de leeftijd niet weet.

vind ik ook erg jammer .

maar als het wel te zien was zou de opvang of da het wel weten.

dus ik vrees dat het voor ons altijd een raadsel zal blijven hoe

oud onze nijnen zijn.

Geplaatst:

hey het is idd bij een konijn niet te zien, nu heb ik zelf een teddy gekocht uit een nestje (heb hem nu een jaar) maar als het de teddy is zoals ik hem zie op de foto is ie nog geen jaar oud. De mijne is nu 1 jaar en duidelijk stukken groter. ik hoop dat je hier wat aan hebt

Geplaatst:

hey het is idd bij een konijn niet te zien, nu heb ik zelf een teddy gekocht uit een nestje (heb hem nu een jaar) maar als het de teddy is zoals ik hem zie op de foto (het nijntje op de stoel) is ie nog geen jaar oud. De mijne is nu 1 jaar en duidelijk stukken groter en hij zag er zo uit toen ie ongeveer half jaar was. ik hoop dat je hier wat aan hebt

Geplaatst:

het is inderdaad heel lastig om nog te achterhalen hoe oud een konijntje is als hij niet is getattoueerd.

Bij een getattoueerd konijn staan inprencipe de geboorte gegevens in het oor waardoor je kunt zien wanneer hij is geboren.

Geplaatst:

Ik had idd al verwacht dat het niet te zien is maar ik dacht niet geschoten altijd mis toch

@ poeky er staan nog geen fotos van teddy op ik kan sinds de zomer geen fotos meer plaatsen...

toch maar even achteraan gaan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .