Domino Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Mijn konijnen hebben hem een tijd geleden al gehad, bevalt prima volgens mij. Maar er is inderdaad al een heel uitgebreid topic over geweest Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 (aangepast) Volgens mij werkt het trouwens heel goed, er heerst hier myxomatose maar mijn konijnen zijn nog kerngezond. (even afkloppen natuurlijk!) 24 augustus 2012 aangepast door ZaZa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dragonclaw Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Muffin heeft hem gehad. Een dag later zijn we terug gegaan omdat hij toch wel erg warme oren had, dat bleek te kloppen. Hij heeft toen antibiotica gehad en de dag erna huppelde hij weer vrolijk rond. Ik weet niet of het vaccin de verhoging heeft veroorzaakt, of een wondje dat hij had omdat hij zijn nagel eruit had gerukt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Samiera Geplaatst: 25 augustus 2012 Delen Geplaatst: 25 augustus 2012 Die van mij hebben in juli al deze enting gehad, de kosten waren niet duurder als voorheen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten