Iritha Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Sorry voor de twee topics achter elkaar, haha. Maar Ginny was net in een knuffelbui, en ik het valt me op dat ze vaak in haar ooghoeken een soort korreltje heeft zitten. Het is geen wondje, geen pus of viezigheid.. Het valt wel vaak weg te halen, maar ze krijgt het elke keer weer terug. Ze heeft er geloof ik geen last van, en doet geen zeer want ik maar er gewoon aan zitten. Het is ook niet groot, maar het lijkt wel op.. zoals bij mensen, slaap in de ogen. Dus ik vroeg me af of konijnen dat ook kunnen hebben. Ik maak me er opzich geen zorgen over, maar.. vroeg het me af. Het is nu al een tijdje zo.
michaela23 Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Denzel heeft dat ook, dan aai ik hem, en dan haal ik ook altijd de 'slaap' uit zijn ogen.
Miranda1991 Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Je kan het inderdaad gewoon weghalen, als het niet lukt kan je het ook heel voorzichtig met een licht vochtig wattenstaafje doen.Maar met de nadruk op voorzichtig, want als je konijn ergens van schrikt, en een onverwachte beweging maakt, kan het oog beschadigen doordat 't wattenstaafje in z'n oogje prikt!!
jrjsieben Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Ja mijn voedster heeft het ookMet het kroelen en aaien haal ik het weg
Nicky_the Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Ik dacht dat mijn ram slaap had, maar het bleek een ontstoken oog te zijn.. Ik zou dus wel opletten hoe het rondom het oog eruit ziet.
Aanbevolen berichten