Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

mijn konijn spikkel is 2 jaar oud. bij haar plassertje is het erg rood. gister was het heel rood. ik dacht het is niet zo erg en het hok was pas verschoond. maar toen ik net ging kijken, is dat het een beetje is opgezwollen met een wit plumpje (net een puist zeg maar) Is het nodig om naar de DA of niet of moet ik wachten of morgen het minder of meer is.????

Geplaatst:
Ik zou meteen naar de da gaan. Mijn konijntje heeft dat een tijdje geleden gehad en bleek syfillis te zijn ( en is goed te behandelen) dus hoe eerder hoe beter!! Da kan meteen beoordelen hoe te handelen

Hier dacht ik ook meteen aan.

Dus hup hup met je konijn naar de DA

Geplaatst:

Heeey

het gaat goed met haar!

ik ben naar de da geweest en de da heeft het plumpje (witte pus) eruit geknepen. Ze heeft nu oplossing betadine gekregen en dat moet per dag 1 watje met betadine. Als het goed is gaat het dan over! het bleek idd syfilles ofzo te zijn. maar dat is idd goed te behandelen! als het niet over gaat, dan moet ik terug. ik schrijf wel hoe het steeds met haar gaat.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .