Lydiaa Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Hallo allemaal, Pummel, mijn mannetje van nu zo'n ongeveer 13 maanden oud, heeft diarree. Vrijdagnacht hoorde ik al harde borrelende geluidjes uit zijn buikje, maar dit was maar twee keer.Gisteren hoorde ik deze harde borrelende geluidjes vaak en heb ik hem alleen op hooi en water gezet,afgekoelde hooithee lust hij niet. Hij drinkt normaal, doet normaal en is alert alleen zijn darmpjes borrelendus en er liggen soms plasjes diarree en natte keutels. Moet ik vandaag nog naar de dierenarts of kan ik wachten tot morgen zodat ik sowieso mijn eigen dierenarts heb? Ik weet echt niet wat het beste is om te doen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Liefs,Lydia
michaela23 Geplaatst: 27 november 2011 Geplaatst: 27 november 2011 Hmmmm, zolang hij nog eet en drinkt, zou ik morgen naar de DA gaan. Maar als je merkt dat hij dat niet meer gaat doen, dan direct naar de DA. Vervelend zeg, ik hoop dat hij gauw opknapt. Veel beterschap voor Pummel.
Aanbevolen berichten