Skip Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Mijn konijn die altijd buiten zit is nou al een paar weken de hele tijd aan het niezen, er komt snot uit haar neus en ademt nu heel moeilijk. Ze zit echt niet lekker in haar vel.Is er iets wat ik zelf thuis kan doen of moet ik naar de dierenarts gaan?Hopelijk weten jullie raad.
elnienkjo Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Je zult hiermee toch naar de dierenarts moeten gaan. Het klinkt als snot en dat is alleen te genezen met antibiotica en kan, zeker wanneer het laat wordt behandeld, chronisch worden.
AnneGrootendorst Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Inderdaad, de dierenarts is de enige die je kan helpen. Zelf dokteren is bjj snot onverstandig.. Succes!
JOEPENKOOS Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Ben het met elnienkjo eens en Snot kan ook door gegeven worden aan je andere konijnen,dus belangerijk dat je het meteen laat behandelen.
Skip Geplaatst: 28 november 2011 Auteur Geplaatst: 28 november 2011 Ik ben naar de DA geweest en ze moet nu een antibioticakuur.Dus ik hoop dat ze snel opknapt.
Aanbevolen berichten