TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 wat ik nou meemaakte , ik de konijnen voeren de jongsten eerst en toen de oudsten. heb ze gister in een ander hok gezet en maak nog een nood ren. maar nu is Kerst lusteloos hij lag wat toen ik hem optilde om zijn kont te zien stribbelde hij niet tegen , ook was hij helemaal warm dus hij lag er al een tijdje. dus voer in de voerbak geen gegrom en gedoe alleen Utopia stond te drammen , Kerst was weer gaan liggen. aan zijn kont is niks te zien , ze hebben gister 4 hooiballen met kruidenhooi gehad en brokken en geloof een stukje gedroogd brood. zal het dit weekend aanzien en snders maandag even langs de DA , kanj het stress zijn van de verhuizing naar ander hok? en dat ze even niet naar buiten mogen? of kan het eventueel wat anders zijn?
jrjsieben Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Nou als hij vannavond nog niet een zou ik niet wachten tot maandag
Snuffer Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Aha. Misschien heeft hij een verstopping?
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 mijn vader is aan werk , en op de fiets is het eigenlijk niet te doen. hij ligt nog op hetzelfde plekje als waar ik hem neerzette , Utopia is druk met het hooi bezig. hij reageerde nu wel op mij , maar dat is ook alles.
AnneGrootendorst Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Je kan anders even bellen met de DA zodat hij misschien telefonisch wat advies kan geven.. Anders zou ik ook niet wachten tot maandag, niet eten is wel een teken dag er iets mis is....
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 ja idd ga even bellen , hij is alles wat ik over heb van Takkie. zal mijn haar fatsoeneren en dan maar de fiets pakken. is een kwartiertje fietsen
rabbitmams_miriam Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Ik zou ook niet wachten tot maandag eerlijk gezegd, want wat jij beschrijft zouden mijn alarmbellen weer laten rinkelen
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 had even gebeld de DA gaf me advies om het aan te kijken , ging het niet dan nog even bellen. dus ik heb eerst wat gras uit de tuin gehaald , nee 1 hap en thats it. toen een wortel in schijfjes gesneden en daar nam ie wat hapjes van hij bewoog zelfs haha , hopelijk eet hij ook weer wat hooi want hij nam spontaan na de wortel een hapje stro...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Zie je geen symptomen van gas? Want niet eten is altijd een waarschuwing en kun je beter niet te lang mee wachten .....
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 veel symtomen heeft hij niet ...
rabbitmams_miriam Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Keutelt hij wel nog wat je kunt zien?
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 heb er even een ren aan geprutst Uto heeft altijd grote keutels en er liggen wat kleinere nattere keutels in het hok
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 ik ben volgens mij gefopt hij heeft netjes zijn brokjes op , en er lagen 2 verschillende soorten keutels , volgens mij wou die boef naar buiten ging hij daarom zo zielig doen:grrrrrr:
Nicky_the Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 ik ben volgens mij gefopt hij heeft netjes zijn brokjes op , en er lagen 2 verschillende soorten keutels , volgens mij wou die boef naar buiten ging hij daarom zo zielig doen:grrrrrr:Dat denk ik niet. Een konijn dat naar buiten wil, gaat tralies knagen ed, maar niet in een hoekje liggen.Ik denk dat het gas geweest is..
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 ik denk het , kan best dat het er gelukkig uit gegaan is. en blij dat hij weer eet...
Leonie85 Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 o ja Kerst is een konijn, d8 al wat is dat nou weer voor een topic hahafijn dat het weer goed gaat!
Aanbevolen berichten