JOEPENKOOS Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Ik ook niet.was wel vandaag even je verhaal weer aan het lezen en toen hoorde ik Nelleke's buik hard borrelen....maar dat kwam meer van de groenteschotel die ze op had..maar schrok wel ff:$
Domino Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 Ja ik hoorde die van Babbel ook tekeer gaan. Maar zij wilde ook niet eten en ging steeds liggen op allerlei manieren. Dus dat was voor mij een teken dat het foute boel was met haar.Zolang ze hier nog graag wat eten aannemen, zit het wel ok met ze.
michaela23 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Wat fijn dat het weer goed en beter gaat met Babbel.
JOEPENKOOS Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Ja ik hoorde die van Babbel ook tekeer gaan. Maar zij wilde ook niet eten en ging steeds liggen op allerlei manieren. Dus dat was voor mij een teken dat het foute boel was met haar.Zolang ze hier nog graag wat eten aannemen, zit het wel ok met ze.Nou dat dacht ik dus ook:)
Aanbevolen berichten