docentje Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Ik loop al een tijdje te kwakkelen en afgelopen maandag is er een flinke longontsteking bij me geconstateerd (bacterieel). Ben niet veel waard. Of het nu aan mijn toestand ligt weet ik niet, maar ik merk dat mijn nijn ook wat stiller is. Hij eet en drinkt goed, keutelt als de beste, maar ik vind hem wat stilletjes. In hoeverre kunnen mensenziektes ook op nijnen overslaan? Ben niet bang dat Timo gelijk ook longontsteking heeft, hoor, maar vraag het me gewoon af.
Hiero Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Het konijntje leeft met je mee 'denk niet dat k'nijntjes mensenziektes kunnen krijgen'. Heel veel beterschappies !
JoBoris76 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Konijnen kunnen mensenziektes niet krijgen. Het kan goed zijn dat je konijn voelt dat jij niet in orde bent. Zo was ik een tijd terug ook ziek en Binky reageerde daarop met een gasaanval. :( Zat toen met een emmer voor de kooi zodat ik Binky de medicatie kon geven.
docentje Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 Dank jullie. Vanochtend voelde ik me voor het eerst in dagen wat energieker. Toen ik de trap af liep en Timo uit zijn hok wilde halen was hij door het dolle heen. Heen en weer springen, binkies, helpen met het deurtje open doen en vervolgens rondjes om me heen rennen en op de banken springen. Wat een welkom. Ik denk dus ook idd dat hij gewoon aan het "meeleven" was.
Catelootje! Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Ik ben er van overtuigd dat ze wel een soort van aanvoelen of het goed of slecht met je gaat. Als ik ziek op de bank lig komt hij ook bij mij liggen, als ik gewoon op de bank lig doet hij dat veel minder
Aanbevolen berichten