shana Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 ik heb net gezien dat er in mijn konijn zijn keutels witte dingens zitten en ook roze/rode stukjes in zitten. zijn dit wormen of stukjes darm? groetjes shana nibbler ploeshke flappy nijntje
jrjsieben Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Maak even een foto van die keutels Beter breng ze naar de daKunnen wormen zijn
shana Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Geplaatst: 24 november 2011 ik heb de keutels al in een potje gedaan. hoe krijg ik die foto hier op? ja ik ga aan mijn ouders vragen of die met mij kunnen gaan en anders ga ik morgen vroeg groetjes shana nibbler ploeshke flappy nijntje
jrjsieben Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Bij je gebruikersinstellingen daar kan je een fotoalbum maken en dan kan je hem hier plaatsenHet konijn hoeft niet mee aleen de keutels laten onderzoekenOf hij moet nog meer mankeren
shana Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Geplaatst: 24 november 2011 ik ga morgen vroeg met hem naar de DA en zijn keutels ook. ik neem hem mee dan kan ik ook naar zijn oortje laten kijken aangezien hij deze al een tijde laat hangen
JoBoris76 Geplaatst: 24 november 2011 Geplaatst: 24 november 2011 Als het wormpjes zijn, zijn die morgen al verschrompeld dus ik zou verse keutels meenemen dan.
shana Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 Hij heeft geen wormpjes. Maar wel een darmverzuring+een kleine verstropping. Hij heeft speciaal eten en de nodige medicatie. zodat hij er snel bovenop zal geraken. groetjes shana nibbler ploeshke flappy en nijntje
JoBoris76 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Gossie wat sneu!! Als hij een beginnende verstopping heeft zou ik als ik jou was even geen brokjes geven. Dat blijft nl. langer in het lichaam zitten als hooi en groenten. Je zou ook natte groenten kunnen geven als je konijn dat gewend is.
shana Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 Hij krijgt idd geen broken meer. het is een voeding dat je moet mengen met water. Van de DA gekregen. maar dit eet hij niet heb hem al eten gegeven met een spuitje.Maar is dat wel goed? ik moet hem ook medicatie geven met een spuitje in de mond.
JoBoris76 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Is het Critical Care of Recovery van Supreme? Misschien kun je het nog wat mengen met wortelhapje (zonder aardappelen)? Misschien trapt hij er dan in?
shana Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 het is critical care. dat weet ik niet want hij is ook niet zo zot op worterlen dus. als ik het hem voeder eet hij het wel op.
JoBoris76 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Jammer... heb je ook wel iets van pijnstiller gehad? Een konijn met pijn eet nl. ook niet.
shana Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 neen dat heb ik niet gekregen. enkel iets voor de darm te ontsmetten en dan voor de verzuring en dat eten.
shana Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Geplaatst: 25 november 2011 morgen toch maar proberen met wortelpap hij vertikt het om het te eten(nu ook met het spuitje) hij duwt het uit zijn mondje. leg een brokje voor zijn neus en hij eet het.
Nicky_the Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Dan zou ik hem neit langer pesten met de dwangvoeding. Heeft hij gewoon keutels? Dan zou ik gewoon lekker een portie goede biks neer zetten. Dwangvoeding is alleen voor een konijn dat niet meer zelfstandig eet.
JoBoris76 Geplaatst: 25 november 2011 Geplaatst: 25 november 2011 Eet hij ook geen groenten en hooi dan? Als hij wel brokjes wil eten zou hij toch ook hooi moeten eten lijkt mij.
shana Geplaatst: 26 november 2011 Auteur Geplaatst: 26 november 2011 hooi eet hij wel daar kan hij altijd van eten dag en nacht.
Aanbevolen berichten