Binky83 Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 Hallo,Ik heb een heel lief konijntje buiten zitten, daar is het in de winter een continue tempratuur van 10 graden.Nu vroeg ik me af, als ik haar naar binnenhaal om te knuffelen soms een paar uurtjes kan dat kwaad in verband met tempratuurwisselingen.Wie kan mij van deze informatie voorzien?
JoBoris76 Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 Dat kan zeker kwaad. Lekker buiten knuffelen.
Wabbit Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 Goed aankleden en lekker buiten knuffelen
pebbles Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 Lekker buiten laten zitten zeker als het echt koud is,jij zit ook niet thuis in een dikke jas bij de kachel,jou nijn heeft een heerlijke wintervacht en dan is het binnen te heet voor hem...Ik zou je nijn een maatje geven zodat het met de kou lekker tegen hem aan kan kruipen en dat is een stuk gezelliger voor het dier dan af en toe geknuffeld te worden...nu zit het dier z'n 22 van de 24 zonder aandacht...en jij hoeft je niet schuldig te voelen omdat ze alleen in een hokje zit met de kou..
Debbyke Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 Je konijn lekker buiten gaan knuffelen.Zoals Pebbles zegt lekker een vriend(in) zoeken voor je konijn dan heeft die continu aandacht...Je moet maar zo denken: jij vind het ook niet leuk als je 'dagelijks' van buiten naar binnen moet en geen dikke jas kan uitdoen...Resultaat is dat je ziek wordt
Miranda1991 Geplaatst: 26 november 2011 Geplaatst: 26 november 2011 Ik zeg inderdaad ook buiten knuffelen.Hoewel ik zelf een konijn heb die vaak geborsteld moet worden, en dat doe ik binnen.Maar dat is niet zo heel lang, maar toch in de winter vind ik dat minder prettig, want dan is de overgang van het koude hok naar de warme kamer wel groot.Maar het hok houd ik wel warm met isolatiefolie en dekens etc.
Aanbevolen berichten