pxsy Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Goede avond.Mijn lieve Jill is net met haar poot blijven hangen tussen de spijlen van de kooi (ze mag daar niet op staan, dus ik maakte wat geluid zodat ze weg zou gaan en toen ging er was mis).Eerst leek ze een beetje van slag, maar later hupte ze gewoon weer rond. Ik weet nu alleen niet zo goed of ze pijn heeft of niet.Als ze gaat liggen (slapen) dan beweegt ze wat met haar mond alsof ze aan het kauwen is, als ik dan dichterbij kom hoor ik haar tandjes knarsen. (volgens mij deed ze dit wel wat vaker)Is dit omdat ze pijn heeft? ik lees wel overal dat zachtjes knarsen is omdat ze het fijn hebben en hard knarsen omdat ze pijn hebben. Maar wat is hard knarsen? kan ik het dan echt van een afstandje horen? of moet ik me nu zorgen maken dat ze pijn heeft?alvast bedankt.
Polomeisje Geplaatst: 21 november 2011 Geplaatst: 21 november 2011 Ik vind het soms ook lastig om het verschil te horen/zien.Je moet met name kijken op welk moment ze het doet en of ze reden heeft om tevreden te zijn of dat ze pijn zou kunnen hebben.Bij mij knarsen ze soms ook heel zachtjes als ze lekker rustig zitten.Als ze iets met haar pootje heeft, zou je dat ook aan de manier van huppen moeten kunnen zien.
pluis04 Geplaatst: 23 november 2011 Geplaatst: 23 november 2011 ik denk als ze nog steeds normaal loopt net als anders dat ze dan geen last en pijn er van heeft.en als ze pijn zou hebben dat ze dan zou knarsentanden met lopen ook.
Aanbevolen berichten