kwibus Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 hallo mijn konijnm heeft sinds afgelopen woensdag een blauw oog.hij begon afgelopen woensdag een beetje blauw te worden dat heeft een paar dagen zo geduurd.afgelopen weekend is het oog helemaal blauw geworden en is glazig geworden,is dit blindheid of een infectie wie weet er iets van?
Domino Geplaatst: 15 november 2011 Geplaatst: 15 november 2011 dat klinkt niet zo goed, het kan misschien wel een infectie zijn of acute staar (als dat bestaat?)Ik denk dat de dierenarts je meer info kan geven, succes in ieder geval!
mupske Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Gelukkig ben je naar de dierenarts geweest met Kwibus, druppeltjes gekregen en gisteren was het al een stuk beter.
Catelootje! Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Gelukkig ben je naar de dierenarts geweest met Kwibus, druppeltjes gekregen en gisteren was het al een stuk beter.Ik kan echt niet volgen... dat valt nergens te lezen hier? Jullie kennen elkaar neem ik aan?
Nicky_the Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Ik snap het ook niet... Is het konijn nu beter of niet?
Sophie1990 Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Zo te zien wel, ze wonen ook beide in Schijndel.
mupske Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 ja wij kennen elkaar daarom weet ik dat hij naar de DA is geweest met kwibus. Het is nog niet helemaal beter met het oogje, maar de druppeltjes werken perfect, het oogje wordt al minder blauw. Er zat vocht in het oogje.
Aanbevolen berichten