Ga naar inhoud

Wat is er toch aan de hand ?


rewaantje

Aanbevolen berichten

hallo

mijn exram bruno is sinds vanmiddag erg afwezig.

Normaal als je hem optilt spartelt hij erg tegen maar vanmiddag deed hij dat niet. (ik weet dat konijnen hier een hekel aan hebben)

we weten niet hoe oud hij is want ik heb hem vorig jaar uit het asiel gehaald om vriendjes te worden met mijn voedster kia.

Ik denk dat ik morgen maar naar de da ga want ik vertrouw het niet echt. (mijn da is op zaterdag ook aanwezig)

hebben jullie een idee wat het kan zijn ??

alvast bedankt voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie (heb ook nog een jonge hond rondlopen die de nodige aandacht vraagt)

Ik ben gisterochtend met bruno naar de da geweest en hij had een wondje in zijn mond onder het tongetje. (waarschijnlijk iets verkeerd te pakken gehad want hij is blind)

De dierenarts heeft pijnstillers gegeven en meegegeven voor thuis en het gaat erg goed met hem want met de pijnstillers eet hij en drinkt hij weer ook zie ik hem weer een beetje bewegen.

De da heeft alles nagekeken en vooral naar zijn darmpjes geluisterd maar die werkten goed.

bedankt voor jullie steun en advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie!

Heeft de dierenarts toevallig ook naar de tanden gekeken? En dan vooral naar de kiezen? Want een wondje aan de tong betekend vaak dat er haakjes op de kiezen zitten die niet goed afslijten. En dat zorgt dan voor hele scherpe puntjes. Een dierenarts kan meestal met een hulpmiddel een heel eind in het mondje kijken maar de achterste kiezen kunnen ze alleen onder narcose zien.

Maar als ie nu wel een haakje heeft zal het niet vanzelf weggaan en zal je dat wel moeten laten wegslijpen. Ik hoop voor je dat ie wat verkeerds te pakken heeft gehad, maar ik ben bang dat het een haakje zal zijn. (hopelijk heb ik het mis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .