Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie bij de fotowedstrijd allemaal foto's van Nijnen in de sneeuw! Prachtig!

:love:

Maar..... kan je een nijn de hele dag/avond in de sneeuw laten lopen? Krijgen ze daar geen natte pootjes, kontje en buikje van? Is het niet te koud?? Kunnen ze hier bijv. ook 'sore hocks'van krijgen?

Ik wil mijn lieve nijnen als er sneeuw ligt liever niet in hun hok opsluiten. Kan wel proberen om de ren (gedeeltelijk) overdekt te maken... als mijn vriend wil helpen tenminste.

Geplaatst:

Jahoor je kunt je konijn gewoon de hele dag in bijvoorbeeld de ren laten als er sneeuw ligt. Zolang je konijn ook de keuze heeft om op een droge plaats te gaan zitten is er niets aan de hand.

Geplaatst:

Volgens mij smelt sneeuw niet eens op sommige dieren omdat ze zo goed geisoleerd zijn met een dik vachtje dat de warmte van het lichaam niet eens tot het buitenste van de vacht komt. En meestal als ze wel nat worden is de vacht zo dik dat het vocht niet bij het velletje komt :P ik vind het altijd maar wonderlijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .