Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat een aandoenlijk verhaal seg... Ik vind het zo erg voor je! Moet niet makkelijk zijn maar ook ik vind dat je een heel goede beslissing hebt genomen. Ik zou net hetzelfde gedaan hebben in jou plaats!

Hij is al zo lang bij jou dat je zeker wel zal zien als hij het echt laat tonen dat het voor hem voldoende is geweest! Niemand die dat beter kan zien dan jij, zeker omdat je er zo intens mee bezig bent! :)

Geniet van elke dag samen !

Geplaatst:

Sjaak heeft het maar getroffen met Joep en jou! Op z'n oude dag met zo veel liefde en zorg omringd worden... Wie wil dat nou niet? Geniet vooral van je ouwetje en verwen hem maar lekker in de tijd die jullie nog hebben met elkaar :)

Geplaatst:

Nee, Amatjuh, dat is het niet.

Hij heeft wel 1 haakje, maar dat heeft hij al jaren, het wordt niet erger.

Natuurlijk zou hij onder narcose moeten om hem helemaal te checken, maar dat risico vinden we eigenlijk te groot.

Vooral omdat hij zijn brokjes eigenlijk nog het best van allemaal eet.

Geplaatst:

Dat zegt eigenlijk helemaal niets. Dat hij geen hooi meer eet kan er ook op duiden dat hij haakjes heeft. Sommige konijnen stoppen juist met het eten van (zachte) groente. Maar ik begrijp wel dat je een konijn van 11 niet meer 'even' onder narcose doet. Zeker niet als je merkt dat hij 'minder' wordt.

Geplaatst:

Hij heeft ons toch weer doen verbazen. Het lijkt weer beter te gaan.

Eten doet hij goed, we hebben wel ander hooi nu, dat eet hij wel. Niet veel, maar toch.

Hij zal waarschijnlijk geen jaar meer leven, maar lijkt toch weer zin te hebben gekregen in nog wat dagen, misschien weken, erbij. We laten hem gewoon lekker zitten, in een hok vol stro en zijn maatje dat voor hem zorgt. Met de dag kijken we dan gewoon hoe het gaat, wat mijn gevoel zegt. Gelukkig is het vooralsnog geen koude, natte winter. Hij geniet echt van het mooie weer.

Hem onder narcose doen, dat doe ik niet meer. Hij mag lekker genieten van zijn laatste dagen, maar ik ga niet meer met hem slepen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .