S_anne Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Hallo allemaal,Aangezien ik maar graag op tijd ben met dingen regelen , wil ik aan jullie vragen wat jullie ervan vinden. Met de kerst willen we graag een weekend naar mijn ouders, die in Friesland wonen, om daar Kerst te vieren. Ik heb een konijntje die buiten zit. Ik zou hem graag willen meenemen die 2-3 dagen. Alleen mijn hele buitenhok meenemen word een beetje lastig . Dus dacht ik er aan om voor 2 dagen hem in een binnenhok te houden, in de garage daar. Het zal in die garage natuurlijk wel minder koud zijn dan buiten, maar duidelijker minder warm dan in de rest van het huis. Mijn vraag is nu of dit erg veel kwaad kan, aangezien ik weet dat je een konijn in de winter eigenlijk niet naar binnen mag halen... Is 2-3 dagen in een garage dan ook al een probleem? Ik hoor graag jullie mening .Verder had ik nog een vraag over castratie. Ik heb nu een intact mannetje, en wil graag een maatje (vrouwtje) voor hem erbij nemen. Nu vroeg ik mij af of ik dat nu nog kan doen, of beter kan wachten tot na de winter? Wat betreft opknappen van de castratie en dergelijke? Ook hier hoor ik graag jullie mening over .Alvast bedankt!Groetjes Sanne
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 ik denk dat ik het niet had gedaan , kan je geen oppas regelen?ik laat mijn dame pas na de winter helpen , ook ivm het warmte verschil.
JOEPENKOOS Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Kan makkelijk hoor,zolang het in de garage maar gewoon koud is(die paar graden van buiten maakt niet uit)En als je konijn gewend is om tereizen zie ik al helemaal geen probleem:)En je kunt je ram gewoon castreren in de winter,het is namelijk maar een kleine ingreep.Vertrouw je het niet voor je eigen gevoel kun je hem ook in een kamer zetten met het raam open.
Aanbevolen berichten