innuhh Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Mijn vrouwtjes konijn heeft altijd al een dikke bobbel onder haar bekje gehad, maar de laatste dagen lijkt het wel of deze wat dikker wordt.. Ik had het idee dat ik er hier wel eens iets over had gelezen, maar ik kan het zo niet terug vinden.Is dit normaal bij konijnen? Is dit schadelijk of kan het geen kwaad?
jrjsieben Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 (aangepast) Het kan een wam zijnIs ze misschien een beetje aan de dikke kantHet hoeft niet persee hoorMaar een wam is normaal 6 november 2011 aangepast door jrjsieben
innuhh Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 Ja, het ziet er net zo uit als op de foto. Ze is niet echt dik naar mijn idee, gewoon normaal..Over een wam had ik inderdaad al een keer wat gelezen ,maar kon niet meer op de naam komen.
jrjsieben Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Je moet haar ribben nog een beetje kunnen voelenEn haar ruggegraatWat is het voor ras
Maggy Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Een wam is heel normaal bij voedsters, al heb ik het idee dat het bij hangoren vaker voorkomt,kan ook aan mij liggen?Maar ik zou me niet echt zorgen maken.
BorLot Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Da's heel normaal hoor;) Zo'n wam komt wel vaker voor bij voedsters. Ik heb idd ook het idee dat het vaker voorkomt bij hangoortjes.
Nicky_the Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Mijn ram heeft ook een wam, maar is nooit te dik geweest. Mijn ram is een NHD.
Wabbit Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Mijn NHD rammetjes geen wam, maar strak borstje. Mijn voedstertjes, rasloosjes, hadden allebei een forse wam, maar wel verder netjes in het lijfje.
Stampyy Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 1 voedster heeft hier wel een wam, de ander haast niet.
Aanbevolen berichten