Ga naar inhoud

Zwart naast geslachtsdeel Vosje


Sonja1990

Aanbevolen berichten

Ik heb net even bij mijn Konijn Vosje gekeken. Ze is inmiddels 3 jaar oud en heeft nooit ergens last van gehad voor zover ik weet. Ik ging even checken omdat mijn zus haar konijn EC heeft en haar konijn 3 weken geleden hier is geweest. Haar konijn is een mannetje die vaak tijd met Vosje doorbrengt als hij hier is.

Nou ging ik kijken en zag ik ineens een soort van zwarte rand naast haar geslachtsdeel. Het zit echt vast aan haar huid want toen ik een klein stukje weghaalde leek het gewoon een open wond. Waar ook wondvocht uit kwam.

Nou had ik niet het idee dat het pijn deed bij haar maar ik betwijfel of het wel gezond is.

Weet iemand wat dit kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het konijn van je zus haar niet gebeten kunnen hebben daar. Ik denk dan dat het zwarte gewoon een korst is. Als de wond open is zou ik het wel heel goed schoonhouden. Dus misschien even op handdoeken zetten en zorgen dat er geen vuil bij de wond kan komen totdat het dicht is.

Als je het niet vertrouw zou ik even lang de da gaan. Een ontsteking hebben ze namelijk heel snel.

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .