Cleo en Jackson Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Dat klinkt als een vooruitgang! maar ik duim dat ze ook snel weer biks eet en snel de oude is!Beterschap voor Zwartje!
michaela23 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 Dank je wel. Ja ik hoop ook dat ze weer gauw biks gaat eten. Misschien doet ze dit al, maar zie ik het gewoon niet.Ze produceert iig ook weer normale keutels.
Cleo en Jackson Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Misschien een idee, om de biks die in het bakje zit te wegen? (oh wacht ze zit natuurlijk samen!)
Fluf en Tinus Geplaatst: 6 november 2011 Geplaatst: 6 november 2011 Klinkt alweer een stuk beter Eten en keutelen zijn tenslotte allebei goede tekenen en die biks komt vast ook wel weer. Fijn om te lezen dat Zwartje weer opgeknapt is!
michaela23 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 En zojuist zag ik Zwartje biks eten! Ben erg blij.Wat wel grappig was, vanochtend heb ik haar opgepakt om haar medicatie te geven, en toen begon ze lekker te keutelen, op mijn schoot. :he: Ik was erg blij om haar keutels te zien. :he:
michaela23 Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 Ja, we zijn erg trots op haar.
michaela23 Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Geplaatst: 8 november 2011 Ik merk dat ze nu weer wat nat is bij haar kontje...... Zucht.....Kan het ook zo zijn dat ze incontinent aan het worden is?
JOEPENKOOS Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Aah das jammer.Het kan wel..maarja ben geen DA.Misschien sterkere AB..omdat ze er wel goed op reageerde in het begin.
michaela23 Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Geplaatst: 8 november 2011 Ja, ik kijk het vandaag nog even aan, en anders bel ik morgen de DA weer.
Fluf en Tinus Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Ze is natuurlijk niet meer heel piep, dus incontinentie zou een optie kunnen zijn, maar ik weet eigenlijk niet of dat nou veel voorkomt bij konijnen.We gaan gewoon weer duimen voor Zwartje. Beterschap!
michaela23 Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Geplaatst: 8 november 2011 Ik weet wel dat Fred, het konijn van Iris/Dollie ook incontinent is. En dank je wel voor het duimen. Dachten we dat het de goede kant op gaat, is ze opeens weer nat....Arme meid.....
Aanbevolen berichten