CRT Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Sinds een week heeft mijn konijn erg stinkende ontlasting.Heb van alles al geprobeerd, meer hooi geven en wat minderen in voer. (las ik op het forum)Sindsdien poept ze ook alles eronder en is ze niet meer zindelijkIemand een idee?
jrjsieben Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Zijn het mooie keutels of plakpoepMisschien naar de da Wie weet heeft hij wormen
CRT Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Geplaatst: 1 november 2011 Grootste gedeelte is normaal (95%) rest is wat zachter en wijkt af van vorm
jolanda1965 Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 hoe oud is je konijn, misschien puberteit, dan gaan ze hun terrotorium afzetten met stinkende keuteltjes, heeft mijn konijn ook een tijdje gedaan, als dat zo is, het gaat gewoon weer over na een tijdje
Polomeisje Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Zijn het trosjes keutels, die afwijkende keutels? Kleiner, zachter en donkerder?
jolanda1965 Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 volgens mij zijn ze met 7 maanden in de puberteit, mijn voedstertje had er toen ook last van, ze heeft zelfs een beetje gesproeid in die tijd
CRT Geplaatst: 2 november 2011 Auteur Geplaatst: 2 november 2011 Sinds vandaag is ze gewoon weer zindelijk . Ontlasting ruikt nog steeds. Houdt het in elk geval even in de gaten. Hoe kan ik het topic sluiten??
jrjsieben Geplaatst: 2 november 2011 Geplaatst: 2 november 2011 Moet je even vragen aan een moderator
Aanbevolen berichten