mr Finney Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Hallo Allemaal,Vorige week weer opnieuw Stronghold van de dierenarts meegekregen.Finn heeft opnieuw last van jeuk en wat plekjes waar z'n haar dunner begint te worden.Ik heb de stronghold een week geleden gegeven, maar heb het idee dat hij meer begint te krabben.Weet iemand misschien hoe snel dit middel aanslaat? Is het normaal dat het eerst toeneemt kwa jeuk etc?En m'n 2e vraag is of iemand weet waarmee ik de kooi het beste kan reinigen?Ik gebruik nu dettol en dan heel erg goed naspoelen.Ik houd het wel in de gaten anders ga ik wel weer terug naar de dierenarts.gr Melanie
Nicky_the Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Gebruik je toevallig zaagsel?Ze kunnen ook reageren op het gif en andere bestanddelen van de stronghold (en andere merken)
mr Finney Geplaatst: 31 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2011 Dank je wel voor jouw reactie.Ik heb em op stro zitten.Zou em het liefste op Katoenvezel zetten, maar dat eet ie op.Heb inmiddels begrepen dat dit soort konijn, een Rex Widder/hangoor van vacht wisseld en daardoor ook kale plekjes kan krijgen.Kijk het wel even aan, anders moet de dierenarts er nog maar een keertje naar kijken.gr Melanie
Woudje Geplaatst: 31 oktober 2011 Geplaatst: 31 oktober 2011 van mijt weet ik het niet maar voor vlooien zie je pas goed resultaat na 3 maanden (drie pipetten). Dit vanwege de levencyclus van de vlo en de manier waarop de pipetten werken. Dat zou voor een mijt ook maar zo best lang kunnen zijn (eer dat de mijten grotendeels verdwenen zijn).
mr Finney Geplaatst: 1 november 2011 Auteur Geplaatst: 1 november 2011 Woudje ook jij bedankt voor je reactie.Ik had gewoon een beetje schrik, omdat ie arme ziel juist meer begon te krabben 1 week na toediening van die pipet.Maar ik had ook al weer gehoord dat zo'n pipet alleen de levende luizen doodt, maar eitjes niet.Afgelopen zondag had ik ook 2 korreltjes gevonden die op vlooienbeten leken.Dus nou ja wacht het maar even af.gr Melanie
Nicky_the Geplaatst: 1 november 2011 Geplaatst: 1 november 2011 Mijn ram (de donkere) kan ook enorm verharen. Volgens mij staat er een foto op m'n profiel. Maar op dit moment verharen ze niet meer zó erg. Dat was meer in de zomer..
Aanbevolen berichten