Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bailey heeft een aantal weken geleden EC gehad en is daar nu dus weer van 'genezen'. Hij huppelt weer vrolijk rond tussen zijn vriendjes ookal heeft hij nu een andere rol in de groep. Het gaat gelukkig steeds beter tussen hun allemaal. Aan Bailey is dan ook niks meer te zien.. Behalve dat hij misschien wat minder dominant is. Alleen nu merk ik dat 1 oortje 'raar' doet. Als hij luisterd dan gaat 1 oor omhoog en de ander blijft plat.. soms gaan ze allebei dan weer omhoog..maar die ene oor die 'raar' doet blijft toch net even wat lager hangen..ookal is t verschil minimaal.. ik heb even in zijn oortje gekeken..en het ziet er voor zover ik het met mijn blote mensenoog kan zien schoon uit.. hij krabbelt er ook niet echt aan ofzo en schud niet gek met zn kop.. zou hij last van die oor hebben? Ik hou het wel even in de gaten.. maar jeetje.. hoop niet weer dat ik gedonder krijg. Was juist zo blij dat hij weer er bovenop was. En het is niet zo dat hij dat over gehouden heeft van de ziekte, want daar had hij geen last van en weken daarna toen de behandeling klaar was ook niet. Het is echt pas sinds kort.. Wat kan dat zijn?

Geplaatst:

Ik denk dat het gewoon een na-werking is ofzo, bij EC blijven er soms nog van die tekenen achter, zoals scheef kopje o.i.d.

Anders weet ik het ook niet, dan zou ik gewoon even de DA raadplegen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .