Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kon het niet meer aanzien dus ben weggegaan van school en ben met Socrates naar de dierenarts geweest. Hij is heel erg gestresst door de operatie en daardoor wil hij niet eten. Dus van de DA geleerd hoe ik hem moet dwangvoederen (met Critical Care inderdaad) en dat doe ik nu. Helaas ben ik vanaf morgenvroeg 2 dagen weg maar ik heb geregeld dat mijn ouders hem zo komen ophalen en voor hem gaan zorgen, en eventueel weer contact opnemen met de DA. Dit geeft wat rust, mijn ouders letten goed op hem. Nu hopen dat hij zo snel mogelijk weer goed gaat eten en drinken

Geplaatst:

Meneer eet weer. Nog niet zoals hij eerst at maar er is een verbetering gekomen. Zijn nieuwe hok is inmiddels binnengekomen, het hok dat hij moet gaan delen met zijn vriendinnetje. Helaas vinden we het hok te klein dus hebben we besloten het oude hok te behouden. Ik ga zaterdag een rek maken zodat die in de hoek van mijn kamer kan komen te staan. Daarin komen dan de 2 hokken + een groot veld te staan waar ze kunnen bewegen. Als ik thuis ben mogen ze door heel mijn kamer rennen, als ik niet thuis ben hebben ze 2 hokken + een veld tot hun beschikking. Stiekem vindt Socrates het nieuwe hok wel erg interessant, vooral omdat hij zich helemaal kan terugtrekken daar en hij vindt de trap erg leuk:mdr:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .