Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

mijn konijn eet sinds gisteren erg weinig tot niets van zijn biks op. Hij eet alleen appel en wortel als ik hem dat geef en zijn biks (bijna) niet. Kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen? Ik ga sowieso morgen of maandag naar de dierenarts met hem.

Groeten,

Eline

Geplaatst:

Ik zou als ik jou was niet morgen of maandag gaan, maar meteen. Keutelt je konijn nog? Is het nog actief? Het kan zijn dat hij haakjes heeft, een beginnende verstopping, beginnend gas, ... vanalles. Ik denk, omdat hij wel 'zachte' groenten eet, het misschien tandproblemen zijn.

Een konijn moet altijd eten, als hij dat niet doet is er iets mis. Voor hetzelfde geld eet hij overmorgen helemaal niet, en dan is het weekend en is het (a) moeilijk om een kundige dierenarts te bereiken, en (B) betaal je het weekendtarief. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je konijn zo snel mogelijk een kundige arts ziet, nu lijkt het mij nog vrij gemakkelijk te behandelen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .