Tamara 81 Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Mijn babykonijntje doet raar. ligt rustig in nest, maar springt soms zo opeens op, rent in het rond en springt weer in het nest, schud met zijn/haar koppie, en ploft weer neer.. kan dit ongedierte zijn? En wanneer kan ik het nest eens verschonen? Lijkt me ook niet fris, maar ik ben dan ook een mens die elke dag doucht, en geen konijn:)
Aniek Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Klinkt als een vrolijke babyhups die zijn eerste binkies maakt.
mijnJohanna Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Het nest mag je verschonen als de moeder en de jongen er niet meer naar omkijken, en er overheen lopen. Maar je kan natuurlijk wel om het nest heen een beetje schoonmaken
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Ik denk dat het gewoon binky's zijn van een vrolijk baby konijntje!
Tamara 81 Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2011 Kun je hier filmpjes plaatsen dan?? Nou ja, ze zijn er al mee gestopt! Ze doen nog wel lekker dol, en ze zijn om óp te eten zo lief, maar dat gekke gedrag waar ik zo van schrok heb ik niet meer gezien! PS. van mij mag er een slotje op dit topic!
Aanbevolen berichten