Zonnebloem Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Ik vroeg me af of iemand weet of je stressless ook voor konijnen kunt gebruiken? Het is een antistress middel voorhonden maar ook voor paarden. Vandaar dat ik denk, misschien kan het dan wel ook bij konijnen?
Gast Geplaatst: 17 oktober 2011 Geplaatst: 17 oktober 2011 Van welk merk is het middel, en wat voor stoffen zitten erin?Waarom heb je een anti-stress middel nodig?
Zonnebloem Geplaatst: 21 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2011 Het is van Primeval en er staat alleen op dat er kruiden in zitten plus biergist, mineralen en aminozuren. En ik heb het niet echtnodig maar het zou wel prettig zijn soms. Bijvoorbeeld bij de dierenarts, en op de dag dat ze prikken krijgen (om de drie dagen,ze hebben snot). Niemand bekend met dit product? Paarden eten veel dezelfde dingen als konijnen, weet ik, maar niet alles.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Ik zou dan kijken voor een middeltje van het merk Puur (weet niet of zij iets hebben tegen stress, maar ik ga er eigenlijk vanuit van wel) of de Rescue Remedie van Bach. Vooral met het laatste heb ik (en andere mensen ook) erg goede ervaringen.
Aanbevolen berichten