Ga naar inhoud

Sterilisatie Mokka


mirjamspd

Aanbevolen berichten

Vandaag is Mokka gesteriliseert.

Alles is goed gegaan en ik heb haar rond 5 uur opgehaald.

Ze staat bij mij op de kamer in een kooi met dekens kranten en een kruik.

Ze heeft helaas nog niks gegeten of gedronken dus heb ik haar gedwangvoert, maar niet alles ging waar het heen moest.. Ik had van de DA pijnstilling en dwangvoerspuitje meegekregen dus heb haar ook al een beetje pijnstilling gegeven want had het idee dat ze pijn had. (alhoewel de pijnstilling nog wel moest werken, maar voor de zekerheid)

Ik hoop dat het gauw beter met haar gaat, want ze is nogal moe geloof ik, en onstabiel.

Ik duim dat ze weer helemaal de oude wordt! nog tips?

(ja ik heb alle soorten groenten en fuit geprobeerd en haar gekietelt met hooi..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn konijn merkte ik het precies als de pijnstiller was uitgewerkt. Dan ging ze stil in een hoekje zitten en wilde ook niet eten.

Hou het nog even in de gaten en geef anders, als ze het toestaat straks nog een klein beetje dwangvoer. En evt wat water.

Ik merkte bij mij dat als ik de pijnstiller had gegeven, dat ze na een half uur weer rond ging hobbelen en eten.

Heeft ze wel al gekeuteld en geplast? En heb je iets waar ze altijd helemaal gek op is met eten? Wil ze dat ook niet hebben?

Succes in ieder geval! Ik hoop dat ze snel weer gaat eten en weer snel opgeknapt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vannacht wel okƩ gegaan, ze heeft volgensmij lekker geslapen.

Ze heeft nog niks gegeten, alleen hooithee gedronken (water wou ze niet)

Ik heb haar vanochtend alweer 2x dwangvoer gegeven (kleine beetjes) alleen ze vind het verschrikkelijk, ze gaat helemaal krabben en hysterisch doen en bijten. Ze krijgt wel wat naar binnen maar niet alles, ze spuugt ook een deel uit..

Heb vanochtend ook meteen weer pijnstilling gegeven, ze licht toch het meest, af en toe loopt ze een beetje maar heel weinig helaas.

Nog wel geplast, helemaal niks gekeutelt, is dat erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat inmiddels supergoed, had dus van de DA iets meegekregen om de darmen op gang te krijgen, had het gegeven (gisteren) en een uurtje later zat ze heerlijk te eten met keuteltjes omringt;) Ik helemaal blij!

Ze hoeft nu alleen nog maar pijnstilling dus dat is wel beter voor haar en mij want het is een heel gedoe...

Ze huppelt vrolijk in mn kamer rond (als ik het toesta :P) en zit lekker te eten, ze is weer helemaal de oude.

En dat in 1 uurtje, wondermiddel haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .