michaela23 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Wat?? Ook ik schrik hiervan. Dit had ik echt niet verwacht, het ging zoooo goed met hem. Arme Bucky. Heel veel sterkte meid, en Bucky, rust maar zacht, mooi mannetje.
Sher Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Poeh, ook al overleden. Dat geeft weinig hoop op het overwinnen van myx.Heel veel sterkte.
Polomeisje Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 (aangepast) Dit had niemand verwacht! Het ging weer zo goed met hem!Wat naar voor je. Sterkte. 31 december 2011 aangepast door Polomeisje
jrjsieben Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 (aangepast) Heel veel sterkte 31 december 2011 aangepast door jrjsieben
Fluf en Tinus Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Wat een rotnieuws! Het leek op zich zo goed te gaan en nu toch dit... Heel veel sterkte met dit verlies van je stoere mooie vent!! Wat een klap is dit :(
Suuzi Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Ah nee toch, Wizzeke!! :(Je klonk zo hoopvol in je laatste posts.. Ik moest je bericht minstens drie keer lezen voor het tot me door drong, maar het is echt zo. Ongelofelijk. Ik had het jou en dappere Bucky zo ontzettend gegund dat hij er bovenop zou komen. Heel veel sterkte!
Lilabella Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Bucky ookal? Eerst Swiffer en nu Bucky! Nu heb je er jog maar 1, hopenlijk word die niet ziek, rust zacht Bucky en Swiffer!
Pucky Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Oh nee, wat erg!Veel sterkte met dit verlies!
Wabbit Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Ach gatver wat een vervelend nieuws. Jullie hebben beide zo'n strijd gestreden en dan alsnog deze te moeten verliezen. Heel veel sterkte met het verlies van je mannetje
Loesss Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Oh nee... sterkte met het verlies. Zielig dat het hem na zo'n lange strijd toch niet is gelukt. Rotziekte!
Wizzeke Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 Oh wauw! Ik kon een tijdje niet meer op bunnybunch, maar nu zie ik AL deze reacties..Jullie zijn zo lief:love:Dankjewel allemaal voor de steun!Ondertussen heb ik het allemaal al redelijk goed verwerkt.. maar ik ben er nog steeds niet goed van dat hij het niet gehaald heeft, het ging dan ook allemaal zo goed en dan zo plots eindigde het... Georgette is gezond gebleven, gelukkig maar Ze is nu nog maar alleen, maar ik heb niet écht het gevoel dat ze zich alleen voelt. Ze ontsnapt nog steeds (sprint over het hek waar ik niet eens over geraak) en gaat altijd bij de kippen zitten. De kipjes vinden het ondertussen al normaal en beschouwen haar gelijk als een soortgenootje Alleszinds, als ik er zelf klaar voor ben en Georgette ook, zal ik een (paar) nieuwe hupseltjes gaan adopteren in het knabbelthuisje En ik hoop zo hard dat ik noooooit meer te maken ga krijgen met zo'n vreselijke ziekte als myxomatose.
Wabbit Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Ik hoop het ook voor jullie. Jullie hebben je portie echt wel gehad. Hopelijk leven Georgette en de nieuwe huppeltjes nog lang en gelukkig.
jnanis Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Ach jee, arme Bucky ook al. Heel veel sterkte!
Aanbevolen berichten