Polomeisje Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 En Georgette nog steeds nergens last van?Zat zo eens even te denken aan die entingen:Joep was nog jong, dus zal maar 1 of 2 entingen gehad hebben.Ben benieuwd hoe vaak jouw 3 nijnen geënt waren voordat dit gebeurde.Omdat Bucky een lichte vorm lijkt te hebben en Georgette nergens last van heeft...
Wizzeke Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Geplaatst: 3 november 2011 Hier is het Bucky, desi Fluffy is bij het Rambo topic ^^ Hoe doet Bucky het ondertussen??? Ik denk veel aan jullie, dat jullie dezelfde weg afleggen als ik & Fluffy!Jij bent van Oost-Vlaanderen ik ben daar ook geboren hihi, woon nu wel in Antwerpen maar dat is wel volledig off topic Wow, haha! We wonen best dicht bij elkaar dan & we slaan ons er wel door!Met Bucky gaat het alsmaar beter! Sinds vandaag is zijn poepje weer helemaal normaal en schoon!!
Wizzeke Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Geplaatst: 3 november 2011 En Georgette nog steeds nergens last van?Zat zo eens even te denken aan die entingen:Joep was nog jong, dus zal maar 1 of 2 entingen gehad hebben.Ben benieuwd hoe vaak jouw 3 nijnen geënt waren voordat dit gebeurde.Omdat Bucky een lichte vorm lijkt te hebben en Georgette nergens last van heeft...Nee, ik zie nog steeds niks aan Georgette, zij lijkt nog prima in orde te zijn! En mijn konijnen hebben uiteindelijk ook nog niet zoveel entingen gekregen. Swif en Bucky had ik 2 jaar Georgette iets meer al een jaar. Dus uiteindelijk hebben ze allemaal niet zo veel meer inentingen gekregen dan Joep.Ik ga met Bucky over een paar dagen nog eens naar de DA, gewoon voor controle, dus ik denk dat ik dan gewoon Georgette ga meenemen dan. En hopelijk krijg ik dan veel goed nieuws
michaela23 Geplaatst: 3 november 2011 Geplaatst: 3 november 2011 Go Bucky Go. Ik duim nog steeds voor jullie.
michaela23 Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Superr!!!! Graag gedaan. Hij moet gewoon beter worden.
Wizzeke Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Geplaatst: 5 november 2011 Inderdaad!!De gelige korst is ook al aan het genezen en kleiner geworden, de mini myxoompjes op zijn snoetje zijn er ondertussen ook al af!! :D
rabbitmams_miriam Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Alleen maar goed nieuws dus!!!
SanneLOVEmijnnijntjes Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Jeeeaaaaah! Gaat helemaal goedkomen gewoon!
Polomeisje Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Nee, ik zie nog steeds niks aan Georgette, zij lijkt nog prima in orde te zijn! En mijn konijnen hebben uiteindelijk ook nog niet zoveel entingen gekregen. Swif en Bucky had ik 2 jaar Georgette iets meer al een jaar. Dus uiteindelijk hebben ze allemaal niet zo veel meer inentingen gekregen dan Joep.Ik ga met Bucky over een paar dagen nog eens naar de DA, gewoon voor controle, dus ik denk dat ik dan gewoon Georgette ga meenemen dan. En hopelijk krijg ik dan veel goed nieuws Theorie onderuitgehaald dus.Maar wat super dat die minimyxomen er ook af zijn!Ga zo door Bucky!! (En Wiske!)
Wizzeke Geplaatst: 6 november 2011 Auteur Geplaatst: 6 november 2011 Bucky's oogjes zijn weer helemaal schoon en gezond!! :DNu alleen nog dat klein kortstje op zijn neusje nog weg! Dankjewel allemaaal!!!
Saf Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 heb al een paar dagen niet meer gelezen hier maar ben erg blij dat het super lijkt te gaan.
Yicke Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 Fantastisch om te horen dat je nijnen er bovenop aan het komen zijn. Het is en blijf een verschrikkelijk vreselijke ziekte!
ChloëC Geplaatst: 7 november 2011 Geplaatst: 7 november 2011 Jeuj! dan doen Bucky & Fluffy het even goed ^^ Heb je er eigenlijk een idee van of Bucky is/was afgevallen?
Wizzeke Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Geplaatst: 7 november 2011 Jeuj! dan doen Bucky & Fluffy het even goed ^^ Heb je er eigenlijk een idee van of Bucky is/was afgevallen?Super he!!! :DGoh nee, ik heb hem niet gewogen, helemaal niet aan gedacht eigenlijk Maar hij bleef heel de tijd goed eten, dus gewicht was bij hem toch niet zo'n probleem denk ik
Wizzeke Geplaatst: 7 november 2011 Auteur Geplaatst: 7 november 2011 En dankjewel allemaal!!Donderdag ga ik naar de DA met Bucky EN Georgette, want ik wil toch wel zeker zijn dat ze geond zijn allebei
michaela23 Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Wat fijn dat het zo goed met Bucky gaat.
Wizzeke Geplaatst: 8 november 2011 Auteur Geplaatst: 8 november 2011 Jups!! Ik zag nu net dat de plekjes waar myxomen stonden een zwart-achtige kleur gekregen hebben? Het is gewoon mooie huid maar met ietwat zwart kleurtje.. Is dat normaal??
Aanbevolen berichten