Aislin013 Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Hallo,vorige week ben ik met konijn Ko naar de DA geweest omdat hij last van haakjes had. Deze heeft de DA weggehaald,hierna ging het beter met Ko. Hij liet zich goed 'dwangvoeren', maar nu (een week later dus) wil hij nog steeds geen biks eten. Zelfs niet als ik ze zacht maak. Het poedervoer dat ik moest mengen met water wil hij wel uit het spuitje eten, maar al het andere voer niet. Wat moet ik nu doen?x Ingrid
Amatjuh Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Op wat voor een manier zijn de haakjes verwijderd? Onder narcose?Had je konijn wondjes van de haakjes? Ik heb 2 keer een konijn aan haakjes laten helpen en zij aten beide dezelfde avond alweer normaal.
Aislin013 Geplaatst: 11 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2011 Hij is onder narcose geholpen, de 1e dag wou hij niet eten en was dwangvoeren echt een gevecht! Maar dat staat hij nu wel toe, maar toe straks at (gelukkig!) de biks die ik had laten weken in warm water.
PaulaW Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 mijn konijn at ook de zelfde avond weer zijn biks en groenten.geen idee waarom jou konijn niet wil eten.
Sharon uit Nijmegen Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Hier wordt ook altijd gelijk weer gegeten, op één keer na..... toen bleek er toch een haak over het hoofd te zijn gezien, helemaal achterin.Zou bij Ko misschien ook het geval kunnen zijn.Weet wel dat als de haak een wondje veroorzaakt heeft (in wang of tong) het langer duurt voor er weer goed gegeten wordt, omdat ze achteraf toch nog pijn hebben van het wondje.
Aislin013 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 Hij eet gelukkig wel zachtgeworden biks, kijk het nog even aan. En anders bel ik voor het weekend toch nog de DA.
Aanbevolen berichten