Pluis en Bolletje Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Niet echt leuk nieuws, maar wilde dit toch even onder de aandacht brengen. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/392713 Vlak onder de tekst staat ook nog een linkjenaar een filmpje met meer informatie.
Polomeisje Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Goede actie van die mevrouw Hogewoning.Hoop dat het een beetje helpt...
PaulaW Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 idd geen leuk nieuws ik woon daar niet zover vandaanverleden weel zondag had een kennis ook al een konijn met deze ziektein haar voortuin, deze is opgehaald door de dierenambulanceik hoop dat het gauw koud weer word zodat al die steek insecten ookweg zijn
Wammes030 Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Oei, Laagraven dat is nog dichterbij mijn huis dan Amelisweerd en Rhijnauwen. Gelukkig zijn mijn konijnen half september nog ingeent en zitten ze in de bijkeuken, want het stikt bij ons ook van de muggen.
FlipHetKonijn Geplaatst: 5 oktober 2011 Geplaatst: 5 oktober 2011 Bij ons ook veel muggen. Ik woon er ook dichtbij!!!
Aanbevolen berichten