Muffin Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik gaf Muffin vandaag 3 druifjes.Op eens hoor ik een 'scheet' geluid. Of het uit z'n buik kwam of kont, geen idee. Maar opeens na het geluid ging zijn linker en rechter helft van zijn kont omstebeurten trillen! Toen ik hem ging aaien en praten met hem was het weer over. Maar schok toch wel even.Wat is dit?
spirit1404 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Hahaha, maar dat kan heel goed hoor, konijnen kunnen net zo goed scheten laten!! Gelukkig maar. Als ze een beetje last van gas hebben, moet het er toch net als bij de mens er ook uit!:mdr:
Amatjuh Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Dat trillen van de kont/achter kant van de rug doen konijnen ook als ze iets heel lekker vinden. Hier doen ze dat altijd als ze iets te eten krijgen hahaha vreetzakken.
Polomeisje Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Konijnen kunnen hun huid ook laten trillen als er bijvoorbeeld een vlieg verjaagd moet worden. Dat doen koeien ook.Echte scheten heb ik nog nooit gehoord, wel hard buikgeluid bij drinken bijvoorbeeld.
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Haha idd hier ook:)Als ze groenvoer krijgen zie je ook de rug en kont schokken maken:)Bij Nelleke kan ik dat altijd heel goed szien.
michaela23 Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Voor zover ik weet, laten konijnen geen scheten. Ze hebben een heel ander darm- en verteringsstelsel dan andere dieren. Want als konijnen scheten konden laten, hadden ze ook geen last van gas, en hoefden we ook niet meteen naar de DA als een konijn last heeft van gas.
jrjsieben Geplaatst: 3 oktober 2011 Geplaatst: 3 oktober 2011 Dat dacht ik nou ookVoor zover ik weet, laten konijnen geen scheten. Ze hebben een heel ander darm- en verteringsstelsel dan andere dieren. Want als konijnen scheten konden laten, hadden ze ook geen last van gas, en hoefden we ook niet meteen naar de DA als een konijn last heeft van gas.
Snoef Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 ik dacht ook dat konijnen zowel niet konden boeren/overgeven als scheten konden laten
Aanbevolen berichten