Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo iedereen

ik heb gigantisch veel vliegen in men konijnen hok, om de 2 dagen haal ik het toilet gedeelte helemaal weg en krijgen ze nieuw stro. maar ik heb toch gigantisch veel vliegen in men konijnen hok zitten. en het stikt van de vliegeneitjes...

wat kan ik hier aan doen, want ik heb zo een gedacht dat dat absoluut niet goed is die vliegeneitjes...

groetjes

Geplaatst:

dank je wel voor jullie reacties

mijn hok is redelijk groot en lomp om horregaas over te spannen, kheb er nu zakjes water voor hangen maar dat helpt dus niet, zijn cd's beter? ik ga hun hok nu helemaal leeg maken en dan goed uitschrobben en dan met water uitspoelen in de hoop dat de vliegen dan weg blijven....

Geplaatst:

Ik heb in het vorige hok ook zakjes water gebruikt, geen effect :$. Heb er ook cd`s gehangen, ook geen effect :$, wat een rare vliegen heb ik hier gehad dan hihi. Nu valt het mee, soms een verdwaalde vlieg . Wat ik wel een keer gedaan heb iest van citronella voor het hok gespoten ( de kant die open is) en dat hielp ook. Konijntjes haaden er geen last van de vliegen wel. :whistle2:

Gewoon uit proberen wat jou het beste helpt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .