supergirl Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 hallo iedereenik heb gigantisch veel vliegen in men konijnen hok, om de 2 dagen haal ik het toilet gedeelte helemaal weg en krijgen ze nieuw stro. maar ik heb toch gigantisch veel vliegen in men konijnen hok zitten. en het stikt van de vliegeneitjes... wat kan ik hier aan doen, want ik heb zo een gedacht dat dat absoluut niet goed is die vliegeneitjes...groetjes
rabbitmams_miriam Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 kun je geen horgaas spannen om het hok? weet niet hoe groot je hok is.....?
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Idd horgaas is een hele goeie maar ook cd-roms ophangen:)Maar ik zou nu ook gewoon elke dag je toilet gaan schoonmaken.
supergirl Geplaatst: 2 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2011 dank je wel voor jullie reactiesmijn hok is redelijk groot en lomp om horregaas over te spannen, kheb er nu zakjes water voor hangen maar dat helpt dus niet, zijn cd's beter? ik ga hun hok nu helemaal leeg maken en dan goed uitschrobben en dan met water uitspoelen in de hoop dat de vliegen dan weg blijven....
moniquexxx0 Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Schoonmaken met citronella helpt ook goed.
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Cd's schitteren net wat meer vandaar:)
rabbitmams_miriam Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Ik heb in het vorige hok ook zakjes water gebruikt, geen effect . Heb er ook cd`s gehangen, ook geen effect , wat een rare vliegen heb ik hier gehad dan hihi. Nu valt het mee, soms een verdwaalde vlieg . Wat ik wel een keer gedaan heb iest van citronella voor het hok gespoten ( de kant die open is) en dat hielp ook. Konijntjes haaden er geen last van de vliegen wel. :whistle2:Gewoon uit proberen wat jou het beste helpt.
Aanbevolen berichten