Eveline van Herwaarde Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Hoi allemaal.Zag vanmiddag bij ons konijntje dat ze rare plooien op haar buikje heeft, huidplooien, en als ik eraan zat werd het dik...wat kan dit zijn? zit tussen de achterpootjes, en het is een vrouwtje. links en rechts, van haar geslachtsdeel..Wat is dat?groetjes, Eveline
Elvje Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Zeker dat het een vrouwtje is? Klinkt wel erg als het zaakje van een rammetje ;-)
jrjsieben Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Misschien en rammetjeOf geurklieren die hebben ze ook zitten tussen de achterpoten
JOEPENKOOS Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Ik weet niet of je 2 of 1 konijn hebt..maar als je er 2 hebt,haal ze dan maar voor de zekerheid uit elkaar en ga maandag even langs de DA om alles natelaten checken.
Eveline van Herwaarde Geplaatst: 2 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2011 Pas bij DA geweest voor enting, en die liet helemaal zien hoe je kon zien dat het een vrouwtje is...maar misschien zijn het de geurklieren? Ik ga anders van de week wel weer richting DA. Thnx voor de reacties!
JOEPENKOOS Geplaatst: 2 oktober 2011 Geplaatst: 2 oktober 2011 Soms als de mannen de ballen nog niet hebben..kan er wat verwarring onstaant of het een manneke of vrouwke is omdat die dan eigenlijk een klein pieleke heeft.Dus vandaar als je er 2 hebt even uit elkaar halen en even de da erna laten kijken.
Aanbevolen berichten