rabbitmams_miriam Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Weet iemand hoe lang je ciseral kunt bewaren als de verpakking geopend is? In de bijsluiter staat het niet vermeld alleen dat het houdbaar is tot de datum op de verpakking indien gesloten.........
cecelapin Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Je kunt deze na openen nog een half jaar gebruiken.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Ok dat scheelt, was al bang dat het maar 1 mnd houdbaar was. Dan hoef ik het niet weg te gooien en kan ik hem gebruiken . Thanx :mdr:
Bunnyfan Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Mijn dierenarts zei dat je het 3 maanden goed kunt houden. Donker, afgesloten en op kamertemperatuur? Ik zou voor de zekerheid even de DA opbellen, dan weet het juiste antwoord.
roosjerobijn Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 En AB Dan? De DA hier had het over 4 weken. Klopt dit?
swiebertje Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 De AB weet ik niet, ik denk niet dat dit lang houdbaar is.De Cisaral is vlgs mijn dierenarts inderdaad een half jaar houdbaar na opening.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2011 Mijn dierenarts zei dat je het 3 maanden goed kunt houden. Donker, afgesloten en op kamertemperatuur? Ik zou voor de zekerheid even de DA opbellen, dan weet het juiste antwoord.die had ik gebeld en die zei dat alles wat geopend is 30 dagen houdbaar is....... maar had al een keer gehoord dat het langer kon vandaar mijn vraag.
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Hou er wel rekeing mee dat je het spuitje in de mond van je konijn doet en vervoglens weer in het flesje. Het is alleen na open een half jaar houdbaar als je het schoon houd, dus voor elke keer een nieuw spuitje gebruikt.De houdbaarheid van AB hangt af van het soort AB en de manier waarop het bewaard word en wederom hoe schoon je het houd. Doxoral auqa drops is na openen 14 dagen houdbaar op kamertempratuur.
Aanbevolen berichten