Ga naar inhoud

Nee! Wat zouden jullie doen?


maikl10

Aanbevolen berichten

Je moet bij jezelf denken heb ik er vrede mee als ik niet weet wat hij mankeerde

Waar wordt het gedaan als je het zou doen

Bij universtteit Utrecht kunnen ze er nog van leren en in het vervolg andere konijntjes helpen

Maar was hij plotseling dood

Hoe oud was het konijntje

Het konijntje krijg je er niet mee terug maar kijk wat je gevoel zeg

Sterkte

En welkom op BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet nu aan jezelf denken niet aan het dode konijn denk ik. het konijn merkt er zelf helemaal niks meer van. het gaat erom of jij er mee kan leven als je niet weet waaraan hij dood is gegaan.Ik kon het bij mijn konijnen ook doen, er stierven er 6 in 7 dagen. we konden er een opsturen naar een opleiding of iets, waar ze dan gingen onderzoeken wat er was. heb het niet gedaan, we weten nu bijna zeker dat het VHS was.

kan het niet gewoon ouderdom zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach nee.. Het vorige topic waar ik op reageerde was jouw berichtje waarin je vraagt om tips en advies en nu lees ik dit...

Of je autopsie wilt laten doen om de doodsoorzaak vast te stellen laat ik aan jou over. Wel wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies van je konijnenmeisje! Heel sneu dat je net vandaag je aanmeldt voor tips om haar leven wat aangenamer te maken en nu is ze er niet meer om ervan te profiteren. Echt jammer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .