Popiedoooo Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ik weet niet of ik nu in de juiste categorie zit, maar mijn konijn knarsetand. Ik was vandaag buiten aan het lopen met hem en toen hij op schoot sprong (dicht tegen me aan met zijn hoofd in mijn nek lekker kroelen) toen hoorde ik dat hij aan het knarsetanden was. Ik lees her en der dat het pijn of juist geluk betekend. Toen ik hem weer op de grond zette maakte hij binkies. Mijn vraag: is knarsetanden echt een teken van een gelukkig konijn of had hij echt pijn en is knarsetanden een kenmerk voor alleen pijn?
jrjsieben Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Nee als hij lekker gekroeld wordt gaan ze zachtjes knarseten van genot
teddytjes Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Yep, wat jrjsieben zegt.....doen die van mij ook
rabbitmams_miriam Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Kan beide betekenissen hebben. Van pijn maar ook van genot, doen ze hier ook
NaOomkuuHh Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ja toen bij mij de konijnen dood gingen deden ze ook knarsentanden. heel zielig. Slof deed altijd knarsentanden als ik hem aaide. gaat nu niet meer want hij heeft geen tanden meer
Aanbevolen berichten