Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mensen! Vorige week woensdag ben ik met Gwyn en Freya naar de DA geweest voor beginnende sore hocks. Maar had ook Jopelien meegenomen omdat haar neusje al een tijdje vies was, gewoon.. viezig. Ik dacht als ik er toch heen ga, kan ik haar evengoed meenemen.

De DA zei dat ze op dit moment geen zorgen maakte over Jopelien. Maar nu zonet was haar neusje weer wat vies, gelig, maar ook duidelijk nattig, echt specifieke witte uitvlooiing kon ik niet ontdenken, en ze niest ook niet echt ofzo. Heb ff een foto gemaakt, het lijkt een beetje minder erg op de foto dan in het echt, moet ik er wel even bij zeggen. Wat denken jullie, kan dit toch beginnende snot zijn? Mijn andere drie nijnen hun neuzen zijn wel mooi schoon.

http://i116.photobucket.com/albums/o6/shinligfx/3b003926.jpg

Geplaatst:

nou als het al gelig is, zou ik terug naar de dierenarts gaan want die van mij waarschuwde me daarvoor. Dat is namelijk niet goed. Hoeft misschien geen snot te zijn maar kan wel wat anders zijn.

Mijn andere 2 hebben ook nergens last van hier terwijl eentje rommelt met een klein vies neusje.

Geplaatst:

Ik zal morgenochtend even naar het telefonisch spreekuur bellen om te overleggen. Want heb helaas vandaag geen auto tot mn beschikking om vanmiddag nog naar de DA te gaan. Dan kan ik altijd morgenmiddag naar het spreekuur gaan! Want ik vertrouw het toch niet, je hebt natuurlijk niet zomaar een snotneus :P.En dan maar hopen dat het geen snot is.

Geplaatst:

Ik heb nu Nelleke weer met snot zitten en die had juist geen vies neusje(maakte ze telkens weer schoon,dus ik zag niks)

Maar ze ademd wel heel zwaar omdat ze het benauwd heeft...en ze hoest ook naar.

Weet niet of je konijn dit ook heeft?

En ik zal idd ook maar even naar de DA gaan...want uitvloeingen zijn niet normaal.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .