Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zag nadat mijn 2 konijnen (mannetje en vrouwtje) vandaag in de ren waren geweest 2 flinke slijmplekken. Mijn konijnen eten goed en hebben normale ontlasting, wel is het mannetje 2 weken geleden gecastreerd. Ik maak morgenvroeg een afspraak bij de dierenarts. Weet iemand wat dit kan zijn, ik maak mij best zorgen!

Geplaatst:

Nee, ik zou het ook zo niet weten. Misschien kun je er wel een foto van maken (liefst nu en niet morgenochtend, dan is het (als je het niet hebt weggehaald oid) ws. opgedroogd) en zo mogelijk er wat van meenemen in iets schoons (potje, zakje oid), dan kan de DA beter bepalen wat het kan zijn.

Ik weet natuurlijk niet hoe het er bij jou uitziet, maar het kan neem ik aan niet van een ander dier zijn (een vogel die iets heeft laten vallen oid?)?

Veel succes! Laat even weten wat de DA zei, als je wilt.

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie, helaas had ik (erg dom) het slijm al weg gehaald. Het zou inderdaad ook van een ander dier zoals een vogel kunnen zijn. Voor de zekerheid morgen de DA bellen en goed blijven opletten dan maar....

Geplaatst:

Ik heb ook een keer slijm in de ren gevonden, in een sliert en in een plasje.

Waarschijnlijk had 1 van mijn konijnen zich toen een beetje verslikt en heeft ze het uitgeniest.

Dit baseer ik op het feit dat ze een week daarvoor zich erg verslikt had en toen zaten er vezels van de brokjes in.

Daarvoor heeft ze ook al eens lopen rochelen. Gelukkig kan ze het op deze manier kwijt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .