hangoorsnuitje Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Hey BB'ers,Ik zit hier nu een tijdje op BB en leer steeds meer. Nu is dit misschien een beetje stom of raar maar ik ga het toch even vragen. Vanmiddag wilde ik eens kijken bij snuitjes kontje om te kijken of alles gewoon schoon en goed is. Ik kan echter niet echt goed zien waar zijn poep uit komt (klinkt stom) maar ik zie alleen zijn piemeltje en ze staartje maar de rest niet hahaha. Klopt dit dat je dit moeilijk kan zien. Hij vind het ook niet zo leuk, dus misschien is het van de week makkelijker als me vriend er is. Ik wilde gewoon kijken omdat je wel eens hoort over maden, en zo kan je het toch een beetje inde gaten houden. Zit het poep gat daar wel vlakbij bij zijn piemeltje? Daar is alles verder schoon. Of moet ik de dierenarts een keer laten kijken?Lizzy kan ik helemaal nog niet kijken want ja die kan ik nog niet vast pakken, en ik kan wel belissen om haar helemaal gek te maken en toch vast te houden maar als ik dat teveel doe (moest laatst ook enten) dan kan ik haar straks helemaal niet meer vasthouden...ze begint namelijk langzaam te wennen nu.Ik hoop dat jullie me begrijpen zo:P en dat jullie me kunnen helpen.Liefs Amanda(excuus voor de rare benoeming hahah)
saskiaa Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 De anus zit inderdaad net achter het geslacht. Nouja alles is schoon dus dat is mooi. Op internet staan er ook wel foto's.
Aanbevolen berichten