Gijssie Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Geplaatst: 25 september 2011 Nee ik heb geen andere pijnstiller in huis. De onsteking zag je niet, het gloeide alleen aan 1 kant waar zijn balletje heeft gezeten. Gisteren was zijn temperatuur netjes.Dat dwangvoeren blijf ik inderdaad doen, maar het begint me een beetje op te breken elke nacht maar 2x 2uur slaap.Morgen ga ik toch maar weer langs de da, dan kan hij hem weer ff nakijken.
rabbitmams_miriam Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 En vraag anders gewoon naar metacam. Het is officieel niet voor konijnen maar ik kreeg het op mijn verzoek ook van de dierenarts, want hier reageren ze beter op metacam dan carprofen. Je hebt voor katten en honden, daar zit wel verschil van dosering in.Doet je dierenarts moeilijk laat hem dan maar op het nternet opzoeken, staat overal vermeld als ene pijnstiller die je bij konijnen kunt gebruiken. Sterkte!
Lotte en Thijs Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Ik heb net de discussie gelezen over Bo. Ik heb zelf al jaren konijnen en bijna net zo lang wortelpuree van Olvarit in huis. Over het algemeen gaat dit er met dwangvoeren wel in, en het voordeel is dat ze dan ook direct vocht binnen krijgen. Wellicht een idee? Succes met Bo, ik hoop dat het gauw beter gaat.
Gijssie Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Geplaatst: 25 september 2011 Bedankt voor het meedenken, maar Olvarit hoeft hij ook niet. Met dwangvoeren zal het er wel ingaan, maar ik vind het belangrijker dat als ik dwangvoeding moet geven dat het dan veel vezels bevat. de critical care verdun ik ook met water, dus is ook vocht. En hij heeft net wat water uit een spuitje gedronken.
Polomeisje Geplaatst: 26 september 2011 Geplaatst: 26 september 2011 Hee, hoe gaat het nu?Eet Bo al wat meer uit zichzelf?
Gijssie Geplaatst: 27 september 2011 Auteur Geplaatst: 27 september 2011 Bedankt voor je interesse, vind ik heel lief van je. Bo is er niet meer, ik heb net een berichtje bij "de regenboog" achtergelaten.Ik ben er echt kapot van.
Wabbit Geplaatst: 28 september 2011 Geplaatst: 28 september 2011 Vreselijk meis.....ik wens jullie veel sterkte met het verlies.
Aanbevolen berichten