PUKenQUINTY Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Mijn moeder gaat trouwens een konijnenverzekering afsluiten
Tup en Nijn Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 (aangepast) Ik hoop dat alles verder goed afloopt! Fijn dat je moeder een verzekering af wil sluiten.Volgende keer wel eerder naar een DA gaan. Desnoods zou ik gewoon een taxi bellen als je het geld (ervoor over) hebt... 21 september 2011 aangepast door Tup en Nijn
FlipHetKonijn Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Gelukkig gaat het beter met je nijn! Goed dat ze een konijnenverzekering afsluit!
Elvje Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Ik zou toch eens goed gaan verdiepen in zo'n verzekering... want puntje bij paaltje grijp je meestal mis. Vooral goed opletten op de voorwaarden en de kleine lettertjes. Zijn ook al wel wat discussies over geweest hier op 't forum en veel mensen zetten daarom eenzelfde bedrag weg op een spaarrekening Is maar een tip
Weijde26 Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Verzekering is top! Ik heb die nu al 5 jaar, nog nooit problemen gehad en altijd netjes het geld teruggekregen!
muizenfan Geplaatst: 7 januari 2012 Geplaatst: 7 januari 2012 mijn konijn at ook maar werd niet dikker ze was heel mager we zijn naar de dokter geweest die zei dat er een kies in haar tong prikte dat ze toch teweinig at dus heeft hij de scherpe punt eraf gehaald en nu hopen we dat ze beter word maar a echt naar de dokter
Aanbevolen berichten